Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airflo Balance

 Besvar Besvar
Forfatter
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Airflo Balance
    Sendt: 09 Jun 2011 kl. 17:21
hej Alle!
jeg var så heldig at vinde en auktion på en to hånds stang og skal nu bruge et hjul, jeg har set det her lidt sjovt udseende hjul på en engelsk side, er der nogen der kan fortælle mig lidt om det godt og skidt?
 
prisen er da rimeligt iorden hvis ellers hjulet er noget..
 
mvh
Ole
 
 
Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 17:31
kender ikke mærket Smile
hvilken klasse er den stang du har købt?
KNÆK & BRÆK
JONAS KRISTENSEN
Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 17:33
og hvad må hjulet koste?Wink
KNÆK & BRÆK
JONAS KRISTENSEN
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 17:35
stangen er en scierra hms #8-9 12.5" max prisen er nok omkring hvad det her koster inkl fragt dvs små 650 kr
Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 17:41
har lige fundet et fluehjul i #8/9 som er ganske udemærket til prisen:
 
Smile
 
KNÆK & BRÆK
JONAS KRISTENSEN
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 17:45
ja det er et fint hjul har selv et airframe i samme str men vil gerne have lidt bedre plads på spolen til lidt ekstra at skyde med, jeg regner med at det skal være #9-11 jeg vælger da jeg evt kan bruge hjulet andet steds hvis nu to hånds fiskeriet skulle udmynde sig i en ny stang på et senere tidspunkt
Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 18:10
der er også denne her:
 
Scierra Sweep #9/11 498 ,-
KNÆK & BRÆK
JONAS KRISTENSEN
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 19:48
det lidt sjove hjul du linker til. er det ikke bare en klam kopi af ATH hjulene ? :)
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 21:17
Kig efter et Vision Deep. Det er et kongehjul til prisen (399!!!!)
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 21:23
Hej Ole
Airflo er et stort mærke i england, og jeg ville ikke være nervøs ved at købe et af deres hjul.
Jeg har selv af flere omgange overvejet netop deres balance model da den i mine øjne ser fræk ud, og så bilder jge mig ind at den detalje med den forskudte hjularm kan kompensere for det lidt tunge hjul.
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 21:24
ja vision deep. 100 vandtæt bremse.. og så kan man sagtens købe det et par klasser mindre end stangen på grund af den meget dybe spole.. det har jeg gjordt og fået er dejligt læt sæt til kysten.
købte et #5/6 hjul til min # 7 stang.. men stadig med #7 liner på hjulet.. ingen problem :)
 
Til top
Georg Siefkes Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
goeddoek Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér goeddoek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 23:13
Hej Ole !

Har Airflo Balance i 7/9 for nu tre år i brug - uden fejl, uden problemer. Synes at det er et simpelt men robust hjul
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2011 kl. 15:17
hvordan ser det ud med saltvand holder det til det?? det skal selfølgeligt skylles af efter brug..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres