Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Essential Kelson

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: The Essential Kelson
    Sendt: 30 Jun 2011 kl. 10:27
Jeg har netop idag modtaget denne helt vidunderlige bog fra Coch Y Bounddy Books.
Bogen indeholder beskrivelser af Kelsons Klassiske laksefluer, samt foto af disse. Derudover er der masser af farvetavler og bindebeskrivelser af de originale Kelson´s.
Bogen er på 315 sider og lækkert indbundet med guldtryk. Smudsbindet ses på billedet.
Bogen koster 35,00 UKP plus lidt forsendelse.
 
Jeg har forsøgt at sætte den ind under boganmeldelser, men kan ikke åbne siden.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2011 kl. 10:49
Hej Per, din gamle ven
Flot bog, men du er blevet snydt - hvis altså de får varen igen.WinkWink
 
 
mvh
Jørgen
 
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2011 kl. 12:18
Hej Jørgen....
Det kan da godt være at jeg har betale lidt mere fra Coch, men det er OK, han har et flot udvalg og man kan stole på det der står og siges til en i tlf.
Venlig hilsner
PH
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2011 kl. 12:28
Hej Per
Jeg kan også kun anbefale  Coch-y-Bonddu Books
og har gennem årene lagt en hel del penge i denne butik, men jeg har heller aldrig haft problemer med andre handler på Amazon.uk.
Faktisk er det kun på 123 jeg har oplevet problemerCensureret
 
mvh
J
 
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2011 kl. 12:39
Citat: Jørgen S

Hej Per
Jeg kan også kun anbefale  Coch-y-Bonddu Books
og har gennem årene lagt en hel del penge i denne butik, men jeg har heller aldrig haft problemer med andre handler på Amazon.uk.
Faktisk er det kun på 123 jeg har oplevet problemerCensureret
 
mvh
J
 
 
Hvad er det du køber på 123 ?
Ouch
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2011 kl. 12:48
Heinz
 
Jeg ønsker ikke at hænge auktionssælger ud, men har flere vindermail fra 123, hvor jeg intet høre fra sælger og ikke kan få kontakt med vedkommende.
 
Pyt, ønsker de ikke at sælge, så er det sådan. Jeg bruger heller ikke krudt på auktionsvindere der ikke svare på vindermail... dem er der efterhånden en del stykker af
mvh
J


Redigeret af Jørgen S - 30 Jun 2011 kl. 13:06
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2011 kl. 15:27
Hej venner
Jeg er i hvert fald skide glad for denne bog hvor man kan se alle hans originalfarveplancher og samtidig få bindemønstrene.... der er til mange timers inspiration på hvordan man nydanner dem med moderne materialer....kan i 2 hyggeboys hygge jer.
Per
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down