Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Egense nordjyland fiske pladser?

 Besvar Besvar
Forfatter
noname Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
emort Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér emort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Egense nordjyland fiske pladser?
    Sendt: 04 Jul 2011 kl. 14:00
Citat: MikaelWS

and no words
Jeg undskylder, sidder i et sommerhus med en mobil (ANDROID 2.2) og her virker dette forum ikke så godt.
Kan kun skrive i emnelinjen, derfor den 1 "korte" besked.

Er der nogen steder i kan anbefale.. Hvordan er Limfjorden og kystlinjen lige i det område ved Egense / hals færgen

Armerede med fluestang og spin!

på forhånd tak..




Redigeret af emort - 04 Jul 2011 kl. 15:21
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2011 kl. 14:28
and no words
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2011 kl. 10:09
okay :) - jeg ville bevæge mig ud til de dybe render mellem revlerne på sydsiden - og helst fiske i stigende/faldende vand. Men det er nu ikke mange gange jeg har været forbi men det kan godt give nogle HØ på denne årstid. Selve limfjorden mod vest kan jeg ikke sige noget om...
Til top
thor petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thorp

Tilmeldt:: 13 Aug 2003
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thorp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2011 kl. 15:47
prøv at fiske strækket vest for færgelejet ind i fjorden. kør ned ved købmanden parker ved diget vad ud til du kommer til en kant og fisk vest på, der er mulighed for hø, hornfisk og måske makrel. ellers er der jo renderne som michael beskriver. kør ned af strandgårdsvej og vad ud til du når tidevandsrenderne - en go gåtur.
har hørt at strækket øst for færgelejet også kan give fisk......kom gerne med en tilbagemelding tak
Til top
noname Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
emort Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér emort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2011 kl. 16:06
Tak for hjælpen,jeg er nu hjemvendt. og kan rapportere.
Vest for færge lejet gav det en Hornfisk, bunden er god / fast at gå på, men der skal wades lang (400 m ca) og jeg havde lidt svært ved at se, om jeg var tæt på sejlrenden, men flot var det. Jeg fiske 2 gange her, og som sagt gav det kun en hornfisk, og faktisk ikke  skyggen af liv ellers.
Øst for færgelejet var jeg kun et par timer, jeg syndes bunden, var besværlig at læse og når jeg "jokkede ned " lugtede den fælt..
alle jeg så og snakkede med (også på Hals mole) kunne ikke melde om interessant fangster.. dog var der mange små joller der "pilkede" men jeg ved ikke om dette har kunne være mere lukrativ..

Men et dejligt område. Tror jeg lejer en lille båd næste gang, hvis jeg er lige så heldig med vejeret.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres