Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem kender Jesper Hall KBH ?

 Besvar Besvar
Forfatter
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvem kender Jesper Hall KBH ?
    Sendt: 07 Jul 2011 kl. 11:16
Hej alle her !
Kender nogen af Jer JESPER HALL - 2200 KBH N ?
I forbindelse med en handel her på 123nu. er jeg kommet i lidt af eet dilemma. Jeg er ved at købe et fluehjul af en mand jeg overhovedet ikke kender. Vi har skrevet og talt sammen, og manden virker 100% ok. Men set i lyset af flere uheldige oplevelser med handler herinde,  for bl.a. nogle af mine bekendte, føler jeg mig usikker ved at overføre penge til een jeg overhovedet ikke kender. Sælger har opfordret mig til at lave dette indlæg så vi kan få vor handel færdiggjort. Så hvis du har hadlet med, og kan sige god for Jesper, har vi brug for en lille positiv tilkendegivelse her.
På forhånd tak !Smile
mvh
Michael Frandsen
Herning
mob. 26149720
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 11:21
Hvis man er bange for at handle på med fremmede, hvorfor så ikke lade være ?
Til top
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 11:29
hej Frank !
Bange er nok ikke lige der vi er. Mit indlæg er jo, som du kan læse, lavet på opfordring fra sælger. Blot almindelig refference oplysning du ved !!!!
vh
michael f
Smile
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 11:32
Hej Michael
 
Fair indlæg.
 
Jeg har handlet med ham en gang til omkring en tudse. Ingen problemer der.
 
 
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 12:07
jeg har også handlet med jesper for nogen tid siden... og der var ingen poblemer... dermed ikke sagt at han ikke tager røven på dig, for det ved jeg jo ikke noget noget...men han gjorde det ikke på mig :-)
 
mik
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 12:31
Ideen med referencer er sådan set udemærket. Måske man sku lægge nogle af navnene på folk man har handlet med ind i ens info så det kan virke som en slags rating.
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 12:35
Man kunne også lave noget i stil med dette http://www.mobildebat.dk/forumdisplay.php?25-Telefoner men man kunne så meget, og hvor der er en vilje er der som regel også en vej.
 
Det virker bare ikke som om viljen er tilstede, og så bliver det svært
Til top
michael vængebo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
store larsen

Tilmeldt:: 22 Nov 2009
Geografisk: esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér store larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 13:04
der er jo rating system på ebay og vist også på qxl. Men måske skulle man se det mere værdibaseret. Med risiko for stemple mig selv som rosenrød fantast, så mener jeg nu at vi lystfiskere er et særligt broderskab og som sådan er en stor "familie". Of det er jo ikke smart at pisse i egen rede vel ? Så måske dyrke broderskabet i stedet at dyrke mistilliden...
Bare en tanke
Til top
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 13:18
Hej Michael !
Du har ret ! "broderskabet" er et godt udgangspunkt - men igen, denne tråd er lavet på sælgers opfordring.
Historisk set har det jo også undertiden været så som så med broderskaber ( kain slog eksempelvis sin broder Abel ihejl ).
Tråden er ikke ment som grobund for diverse mistroiske overvejelser, men blot et forsøg på at udnytte 123nu lidt bedre.
mvh
michael F
Wink
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 13:18
Citat: store larsen

Så måske dyrke broderskabet i stedet at dyrke mistilliden...
Bare en tanke
Den tand er vist trukket ud med den perlerække af dårlige handler der har været her gennem tidenWink
 
Ikke et af de broderskaber jeg ønsker at dyrke - årsag? De få ødelægger det for de mangeCry
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 13:28
hvis det drejer sig om lidt større beløb, og man ikke kender sælger..

så kan jeg kun opfordre til at bruge

www.privatbetaling.dk

brugte det sidste gang jeg solgte en stang, og det tager lige et par min ekstra og gennemføre en handel men risikoen er mindre for køber Wink

Op til 999 kr koster det kun 20 kr at benytte tjenesten, så er jo ikke alverden..

Og det er vel god skik og skrive om sit tilhørsforhold, jeg har intet med privatbetaling og gøre men har været moderator på et af Christian Wiggers forum for tid tilbage Tongue

Det er i øvrigt ejeres broder der driver blue rock put and take..


Redigeret af René H.N. - 07 Jul 2011 kl. 13:34
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 13:42
Ingen problemer med Jesper, har handlet med ham flere gange
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 14:41
Det var sku da en underlig tråd.Jeg har da handlet med 100 vis af mennesker jeg ikke kendte,både her på Forumet og Ebay og aldrig haft promlemer,sådan da.
Hvis du har så lidt tiltro til andre mennesker,så lad være med at bruge Auktion og Brugtmarked.
Forresten,så er Jesper en rigtig fin fyr,har handlet med ham flere gange.
mvh Henrik
Til top
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 15:12
Hej alle her !
Tak for alle Jeres begavede indlæg her på tråden. Især tak til de seriøse. Jeg har nu i samråd med Jesper Hall fået lavet en superløsning, så vor handel kan færdiggøres.
Go ide, sælger opfordrede mig til - Det siger også lidt om ham som person.
Så kære medfiskere, så fik vi/I endnu en seriøs sælger/køber tydeliggjort her.
Og til dig Henrik - Underlig tråd ???????? jaaaee dine betragtninger bestemmer du jo selv over. En gang i mellem skal man måske lige læse HELE teksten.
Hermed lukker jeg tråden.
mvh
michael F
Wink
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 18:32
Har handlet med Jesper, og bortset fra, at jeg er møgmisundelig på den fine laks, han sidder med, kan jeg klart sige god for ham - både hvad angår troværdighed samt at han er reel mht beskrivelse af sine varer - ikke noget med at lovprise uden grund.
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 19:50
Citat: Romsdal

Det var sku da en underlig tråd.Jeg har da handlet med 100 vis af mennesker jeg ikke kendte,både her på Forumet og Ebay og aldrig haft promlemer,sådan da.
Hvis du har så lidt tiltro til andre mennesker,så lad være med at bruge Auktion og Brugtmarked.
Forresten,så er Jesper en rigtig fin fyr,har handlet med ham flere gange.
mvh Henrik
 
Hej Michael
 
Jeg er meget enig i dette indlæg. Hvis du ikke har troen på forummet burde du slet ikke have benyttet det. Hvis det var mig som var sælger havde jeg, i samme øjeblik du drog min hæderlighed i tvivl, stoppet handelen.
Herregud, at være så mistroisk for et sølle fluehjul og de par håndører det kan koste!
 
Mvh
 
Karsten
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
joly

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: als
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér joly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 19:50
Hej Michael...kender ikke den pågældende Herre Hall men jeg er med på ideen om rating ligesom på E-Bay og QXL....Jo flere stjerner des mere tillid man har ..ligesom heteller, fra en op til fem og så ville man værne om sit ry!!!!
 
Held og lykke
Mvh Zdravko
Til top
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 20:57
Hej Karsten !
 
På trods af, at jeg allerede har skrevet at jeg har lukket tråden her, vil jeg alligevel for god ordens skyld bede dig, som den ellers fornuftige nordjyde du jo er, om at læse de første indlæg igennem. Men jeg skal gerne opfriske dem endnu en gang specielt for dig.
TRÅDEN ER OPRETTET EFTER OPFORDRING FRA SÆLGER !!!!!!!!!!!
Jeg efterspørger nogen som kender Jesper og som vil fungere som reference - Det kan jeg ikke lige få øje på i dit indlæg. Altså må jeg opfatte dit indlæg som tomt fyld, eller "opgaven misforstået"
 
Da sælger bor i København og jeg i Jylland kan vi jo af gode grunde ikke lige køre ud/op til hinanden, som hvis han eks. boede i Aalborg. Så for at komme begge parter i møde blev dette løsningen. Vi HAR forøvrigt afsluttet vores handel.
Med din holdning skal du ikke være nervøs. Jeg ville næppe kunne få interesse i at købe noget som helst fra en person med så stolt en fremtoning. I øvrigt er der jo mange forskellige priser på fluehjul. Jeg har da kendskab til gode folk, også i Nordjylland som ejer fluehjul som de opbevarer i bankboksen. Her taler vi altså ikke om små priser hr. Andersen.
Enhver er jo sagt sin egen lykkes smed, og vi har alle ret til, at have en mening. Det er bare lidt anstrængende, at på trods af de bedste meninger, ender vi  næsten altid i "Kloge-Åge" kommentarer her på 123nu.  Gad vide om det er derfor flere og flere opgiver, og overlade scenen til de altid bedrevidende ??????
 
Jeg forsøger igen : Tråden er nu lukket, sagen er løst, køber og sælger er glade og tilfredse. !!!!!! 
N.B. Du kan jo tage kontakt direkte til mig hvis du vil lære mig noget om etik og moral eller bare en hyggesnak om røde ører !!!!!!
mvh. michael f
Til top
Laurids Bruun Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kvindemin

Tilmeldt:: 06 Jul 2010
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kvindemin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 21:12
Altså Michael F
 
Jeg har handlet med dig 3 gange uden at vide hvem f..... du er. De to føste gange (en hver vej) er der intet jeg kan pege på, den sidste handel var en
jeg formidliget i mellem dig og min kammerat, en handel hvor jeg viste min tillid til dig, og ikke så emnet inden jeg sagde god for det til min kammerat. Da jeg så emnet tre mdr senere blev jeg skuffet. Jeg er ikke meget for mudderkastning, men her må jeg spørge hvad du vil med denne tråd.
 
Laurids
 
Laurids
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 22:05
Hej Michael
 
Jeg tager naturligvis til efterretning, at du lukker tråden lige efter en svada, som nok trænger til en kommentar. Dine røde ører vil jeg ikke tale om i telefonen, men også blot tage til efterretning. Wink
 
Mvh
 
Karsten
Til top
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 22:22
Hej igen Karsten !
Tak for din forståelse - du er til enhver tid velkommen til at tage kontakt til mig for en fiskesnak i al almindelighed.
 
Hej Laurids
Ked af det, hvis du føler dig skuffet på din kammerats vegne. Tag kontakt til mig så vi kan få den tand trukket ud. Jeg har kun haft den opfattelse, at vi har handlet sammen begge veje uden nogen problemer.
 
bedste hilsner
michael f
Smile
Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 22:32
Citat: fransirn

Hej Michael !
Historisk set har det jo også undertiden været så som så med broderskaber ( kain slog eksempelvis sin broder Abel ihejl ).
mvh
michael F
Wink
 
Er det et Abel hjul ?
LOL
 
Til top
michael vængebo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
store larsen

Tilmeldt:: 22 Nov 2009
Geografisk: esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér store larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 23:23
LOL Kain anung
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 00:13
Helt ærligt drenge...hvorfor dog al den snak om refencer, rating og offentlig tvivl om en persons troværdighed og kreditværdighed ?
Hvis der er et tvivlspørgsmål om hvor vidt hjulets stand lever op til forventningerne er det selvfølgelig en tillidssag, men er det et spørgsmål om pengene alene hvilket er mit indtryk sender Jesper jo blot hjulet pr efterkrav således at du betaler for pakken + hjulets pris du posten komme med den til din bopæl, nægter du der imod at betale returneres pakken blot til sælger, så her er begge parter sikret rent betalingsmæssigt.
 
I øvrigt har jeg handlet begge veje med rigtig mange herinde gennem mange år og har kun yderst positiv erfaring med det.
 
Mvh
Jim.
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 00:38
Jim Gamle ven du er jo gammel Thumbs Up 
man sender ikke pr.efterkrav mere -
 
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 00:43
Kan kun sige god for JesperThumbs Up har handlet med ham en del gange efterhånden
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 01:01
Hej ven Pastor Bruno.
 
Ups ja...jeg er så nok ved at være halvgammel, det er rigtigt....man kan ikke sende pr efterkrav mere hos PostDanmark med mindre at man er erhvervskunde og har et forsendelsessystem der kan sende oplysninger til PostDanmark i EDIFACT-format samt særlige stregkoder.
Så glem min "super-gode-ide" og undskyld fejlen Clown
 
Ærgerligt nok...det var ellers en god og tryg ordning for begge parter.
Men har de mon ikke en lignende ordning hos private pakkefirmaer som feks UPS ?
 
Nu skal jeg sgu snart ind og sove 5 kvarter i timen.
 
Mvh
Jim.
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 08:15
Jim i denne verden er vi tit optaget af at betvivle hinanden Thumbs Down hvis jeg ser der er skygger/eller opdager der er skygger i tilliden kan man undersøge de muligheder der er for at se om identiteten er belyst eller den ender i et sort huuul - og en måde er at melde klart ud fra starten at man er itvivl om identiteten -
 som er selve motoren i denne tråd - Thumbs Up
 
så må man jo i sammenarbejde udvikle en gensidig tillid til hinanden enten på at belyse identiteten eller hvad man når frem til -
 
en metode jeg har brugt nogle gange er at aftale at komme og hente det -så får jeg adresse mm- og undersoger det på Krak mm - og hænger det sammen  -aftaler jeg sener med sælger at jeg afligevel ikke skal til osv. om så ikke han vil sende det -
 
nå fem kvarter -det vil sige du er nogle kvarter forud -det var måske en god måde at få sovet ordentlig ud på Thumbs Up
 
 
 


Redigeret af Bruno Andersen - 08 Jul 2011 kl. 11:59
Til top
Laurids Bruun Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kvindemin

Tilmeldt:: 06 Jul 2010
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kvindemin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 14:43
             Okay Michael.
 
Jeg lå vist i den sure ende af PH skalaen i aftes. Der har ingen problemer
været i vores handler, det skal slåes fast, så jeg beder om forladelse.
M.h.t min kammerats stang, så skal det siges at det hele endte jo godt,
han fik en opgraderet LOOMIS, hel ny, via garanti og super service
fra butikken i ydrekanten af DK (selveste Korsholm)
Jeg håber jeg har rådet bod på mit sure opstød.
 
De bedste hilsner
   Laurids
Til top
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 15:07
Hej igen Laurids !
 
Tak fordi du giver din sidste melding her. Du ved jeg har det dårligt, hvis ikke begge parter føler sig godt tilpas også EFTER en handel. Det glæder mig, at din kammerat fik løst problemet med Loomis stangen. ( Korsholm kan man altid regne med ). Desuden er det jo altid rart med en god garantiordning ved uheld.
 
Og Laurids der er ingen "hard feelings" fra min side vedr. dit tidligere indlæg - Så jeg håber vi stadig kan ha kontakt om fiskeriet i al almindelighed, og selvfølgelig er jeg også klar til at handle med dig til enhver tid.
 
bedste hilsner
michael F
Smile
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 15:38
Sådan Thumbs Up
 
Mvh
Jim.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres