Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

powerbait spray?

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: powerbait spray?
    Sendt: 08 Jul 2011 kl. 10:31
hejsa
 
jeg har set sådan noget powerbait spray ved ikke hvor effektivt det er men normal powerbait er jo rimelig effektiv.
overvejer at bruge det til vådfluer? kan det bruges til dem?
 
og er der nogle der ved hvor det kan købes i dk jeg har ikke kunne finde det nogle steder?
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 10:39
Det er ikke powerbait, men jeg mener bestemt der findes en GULP alive spray i det danske program.
Prøv at kontakte purefishing for nærmeste forhandler:
86 44 78 99 eller info@berkley.dk eller info@gulp.nu (læses af de samme personer).
Jeg kan huske den gamle powerbait gele/tyktflydende væske der kom frem samtidig med de første powerbait produkter og den var fin til at sylte en montana flue i.
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 10:51
nemlig nicoliai jeg så det i en annonce og tænke det må jeg have fat i men det gulp alive virker da ikke til putten vel?
og det var også tænk til fluer soim montana:)
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 11:11
GULP alive freshwater funker fint i "putten". De laver såmænd også jighaler mm
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 11:21
takker for hjælpen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum