Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rosenvold - Vejle

 Besvar Besvar
Forfatter
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rosenvold - Vejle
    Sendt: 08 Jul 2011 kl. 11:11
Hej derude

Er der nogle af jer der kan fortælle mig hvad retningen vinden skal stå i, for at det vandet ved Rosenvold (ved Vejle) ikek er oprørt at ler o.lign. ?
har været derude i 8 - 10 ms Vestenvind, let s/ø vind hvor det i løbet af dagen har været 4 - 6 ms, og i begge tilfælde var det helt mælkehvidt ?!

Er der nogle af jer der har en ide til hvad retningen vinden skal stå i, for at det hele ikke bliver oprørt ?!

Ørde
Til top
Thomas T. Holstein Bech Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thb Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vejle
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 12:47
Hej Luffe!

Rosenvold har tendens til at blive beskidt ved alle vindstyrker over 4-5 m/s.
Det er værst med søndenvind og bedst med vestenvind. Men tit kan man finde klarere vand inde mod havnen, og ofte (bare ikke i år!) havørreder.

hilsen Thomas
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 13:31
Hey Thomas

Jeg har bare aldrig prøvet stykket henne mod højre, og tænkte at det skulle en chance .. men 2 gange har jeg været derude, hvor det har været mælkehvidt .. og måtte så fortrække mig til Daugård (hvor vi faktisk fandt en spot med fisk).

Hvad hvis vinden ryger i nord - nord/øst ?!  jeg snakkede med en ved Snaptun for 3 uger siden, som sagde at i Vestenvind der var den nemlig helt håbløs ?!

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres