Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Super Service

 Besvar Besvar
Forfatter
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Super Service
    Sendt: 08 Jul 2011 kl. 12:06
Jeg var så uheldig at knække spidsen på min Hardy demon fluestang.
Hurtig kontakt til fairpoint outdoors, hvor jeg fik instruks af Daniel om hvad jeg skulle gøre. Afsted med den knækkede spids - sammen med købs og registreringsbevis.
VUPTI - 2. uger efter kommer der en ny spids op af havegange.
Se det kalder jeg Super Service.
 
På kanten af det døde hav
Morten Andersen
 
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 12:26
Hvor meget skulle du så betale?
TC 
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 12:39
Ingen betaling Smile
 
Stadig på kanten af det døde hav
 
Morten Andersen
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 12:54
God service har du fået, det har jeg så bare ikke af to omgange endda.
Thumbs Down 
TC
Til top
stephen frandsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Stephen

Tilmeldt:: 18 Aug 2006
Geografisk: nordøstfyn
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stephen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 13:14
kan kun skrive under på at Hardy/Greys worldwide garanti bare spiller.Har købt stænger i England,men har 3 gange haft fået nye stangdele ved at sende stumpen til fairpoint Outdoors....dog har jeg aldrig ventet 2 uger...den ene gang gik der 2 dage!,og længste ventetid var ca 5-7 dage.
det er SERVICE...
det eneste jeg betalte var min fragt af stangdelen derover,som har kostet mig 75 kr,pga track´n´trace på pakken derover.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 13:33
For nogle stangfabrikanters vedkommende er der nok gået inflasion i garantibegrebet i det at stort set alle stænger som i dag koster blot en anelse mere end en pind fra Bilka er omfattet af en eller anden "ubestemmelig garantiordning" som udaf til lyder som "livsgaranti".
Dog fremgår det sædvanligvis rimeligt klart for de etableret og dyre mærker at disse vitterligt er omfattet af denne garanti.
Jeg ventede engang i 6 mdr på en stang som Scott skulle ommontere 2 skydeøjer på da disse lignede noget som var monteret i fuldskab, og en af mine venner måtte vente i 4-5 mdr på en ny spids til sin Hardy stang.
Sådan noget er altså bare ikke i orden.
Og når nogle så pludseligt får indfriet deres garanti-krav inde for en periode som kun er ret og rimelig...så bliver vi imponeret og klapper i hænderne alle sammen.
 
Ovn indlæg om sådanne hændelser burde være almindelig standard da sådan noget jo faktisk kan klares fra dag til dag, og ikke noget som skal syltes i adskillige mdr.
 
Mvh
Jim.
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 14:25
Hej Jim
 
Nej jeg mener ikke vi skal klappe i hænderne når vi får en god service, men vi bør juble når diverse firmaer lever op til det de lover og i mange tilfælde yder langt mere i forhold til den garanti der er på varen.
Det er ikke alle mærker hvor garantien dækker knækkede stænger/dele ved ex. bildøre, bliver trådt på eller andre dumme årsager.
Jeg har aldrig haft problemer med ex. Guideline eller Hardy, og har altid fået en super service fra dem til mine kunder, og aldrig betalt en krone for dele til diverse stænger med mere, og det har kunderne så heller ikke, til manges overraskelse da de fleste godt ved hvorfor stagen er knækket eller har fået et brud.
 
Er meget overrasket over det ex. du giver på en ny spids fra Hardy, og tvivler meget på at det er Hardy eller Fairpoint der har haft den lange behandlingstid på den reklamation.
 
Fairpoint har de fleste dele hjemme til de stænger der føres idag, det er kun Angel der skal en tur til England.
 
God weekend
 
Ole
 
ps.
Morten A Clap
 
 
 
 
 
 
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 15:31
Hej Ole.
 
Nu må du ikke få den tanke at jeg mener at butikkerne skal springe som karkelakker for at tilfredsstille mavesure kunder som kræver i pose og sæk, selvfølgelig skal der være rimelighed i tingene.
 
Den ofte lange tid der går inden en kunde får repereret eller ombyttet feks en knækket stang tror jeg ikke alene kan tilskrives det pågældende fabrikat, men måske i endnu højrere grad skyldes at forhandleren måske "samler sammen" inden de ryger ud til reklamation, ved at nogle gør det men vil selvfølgelig undgå at nævne navne...det er der ingen grund til.
 
Og så vil jeg da lige benytte lejligheden til at beklage at du ikke er aktivt erhvervsdrivende inden for branchen mere Ole, for din service har altid været super i enhver tænkelig situation og jeg ved at der er fuldstændig enighed i den påstand hele vejen rundt.
 
Men men...du har taget din tørn så nu skal du hygge dig og have tid til fiskeri mv Beer
 
De bedste hilsner.
Jim.
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 18:54

Min stang skulle også til England og det tog da også lidt ekstra tid. Men men det er ikke det! Stangen var godt et år gammel da den ene samling gik løs hele tid og kunne ikke trykkes mere sammen. Da jeg fik stangen retur var der en regning med fra Fairpoint på omkring kr.700,- da de mente det var slidtage og ikke dækket under Hardy’s unconditional lifetime guarantee. Da jeg aldrig tilnærmelsesvis har formået at slide en stang op på et år og efter noget tovtrækkeri åd Fairpoint da også regningen.

Fint så var alt jo i orden, ind til stangen blev 2år + et par måneder så knækkede den næst øverste del hvor der var tydelige tegn på det bindings middel havde sluppet og klingen virkede som en blød ”pap rulle”, samt lak/maling på nederste del begyndte at krakelere men langsgående ”flænger”. Så skulle den af sted igen til England. Noget tid efter kunne jeg så få min stang igen, men nu med en regning på omkring kr. 1400,- jeg undret mig igen over hvad Hardy mente med unconditional lifetime guarantee og havde igen kontakt til Fairpoint hvor de igen sagde at det var slidtage også var det ikke dækket under Hardy’s fantastiske unconditional lifetime guarantee. Jeg er super glad for stangen, men den har fået status nederst på hynden, for hvad sker der næste gang og hvor dyrt bliver det så.

Jeg synes det er helt fair at en garanti ikke skal dække klodsede situationer, men at en betingelsesløs garanti levetid ikke dækker de situationer min stang har været ude for og at jeg skulle ha’ slidt den ned på et til to år giver jeg ikke meget for.

TC   

Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 19:04
Hvis jeg får en service som er forventet inden for garantien, så klapper jeg ikke i hænderne. Får jeg derimod en service som ligger ud over garantien, så er jeg klar til applaus.

Det samme hvis jeg på en restaurant får en betjening som ligger over det forventede, så er der drikkepenge og et på gensyn til personalet.
www.kystfluefiskeren.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres