Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Helnæs fyr

 Besvar Besvar
Forfatter
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Helnæs fyr
    Sendt: 08 Jul 2011 kl. 22:52
Overvejer at tage til helnæs fyr i mrgen aften eller søndag og tage en all nighter. Nogle som ved hvordan den fiskes for tiden? evt nogle fif der er værd at tage med, har aldrig fisket pladsen før. Fisker både spin og flue.
 
Evt nogle som selv skal derned?
 
på forhånd tak :-)
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 23:27
Nu har jeg ikke været ude i en periode, men den skulle vel nok holde fisk... muligvis også multer om dagen. :) Er du på campingpladsen nu?
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2011 kl. 08:17
Hej michael... Nej, måtte desværre droppe campingturen. Så regner med at lokke noge til at køre mig derned. Kommer fra fredericia idag, så er ikke så fandens langt. :-) Bor der nogle i fyret?
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2011 kl. 09:49

Ja der bor en familie derude. Men der er offentlig adgang til stranden, så man kan nemt komme ned til vandet. Er det nat, aften eller skal du fiske dagen igennem?

Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2011 kl. 10:36
Caspar .. til info, så gå hen til højre, alt afhængigt af hvad du lyster, og hvordan vinden lige kommer (hvis det er et issue for dig), så stil dig på hjørnet .. der er godt dybt under land, eller gå hen til højre .. hele stykket hen til højre er et super lækkert stykke, som nemt kan holde nogle ordentlige svin .. men glæd dig, det er super super lækkert stykke!!
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2011 kl. 11:05
Jeg vil tro jeg fisker fra ved 8-9 tiden, og så til næste morgen når jeg engang kan blive hentet igen:-) Skal du med Michael? :-)
mit r. 29841902
 
@Ørde: Tak for fif´ne. Det vil jeg helt sikkert benytte mig af. Kender jo ikke pladsen, så det er rart at høre lidt om hvor der kunne være godt.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres