Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skydeline / Runningline

 Besvar Besvar
Forfatter
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skydeline / Runningline
    Sendt: 13 Jul 2011 kl. 16:55
Er der nogle der lige kan anbefale mig en skydeline til mit enhånds kystfiskeri? Smile
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2011 kl. 16:58
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2011 kl. 19:18
Jeg har lige monteret Scierras nye tactical running line 0.023 kevlar og prøvet den en enkelt tur. Den overrasker mig positivt. Ikke noget med at skal strække den, den opfører sig som en død muresnor i kurven. Den har lidt tendens til filt, hvis ikke man passer på, men det er for tidlig at sige noget negativt om linen.
Til top
allan blak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stingers?

Tilmeldt:: 13 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 262
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stingers? Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2011 kl. 20:16
kan kun varmt anbefale rio´s danish shooting line0.024 fra salmonfly 
Til top
Stig Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
emil97 Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér emil97 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2011 kl. 20:19
Clapvarivas
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2011 kl. 20:31
Den fra Salmonfly har jeg også hørt pæne ord om før.

Er der nogle der har kendskab til den her fra Ken Sawada.

Jeg kan læse at der er mange der ikke kan holde fast på den åbenbart.


Redigeret af StefC - 13 Jul 2011 kl. 20:41
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2011 kl. 23:12
Ken Sawada's Flat Beam er den originale flat beam skydeline som har været på markedet i rigtig mange år.
Linen skyder fantastisk og holder også meget længe. En super line, der nok desværre er blevet lidt glemt af alle de (ikke nødvendigvis bedre) nye skydeliner.
 
Søren
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2011 kl. 01:44
Som allan allerede har sagt.
Christian M. larsen
Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2011 kl. 05:06
Prøv om du stadig kan få fat i Lawson Crosswater. Den kom i 2 tykkelser - og farver gul og pink. Begge kan anvendes på kysten, den pink er den tyndeste. De er begge flade, og rare at arbejde med. De skyder fantastisk, men er desværre ikke i produktion længere (mig bekendt). Der er dog en god chance for, at der stadig er butikker, som ligger inde med en spole eller 2 - Prøv f.eks. at ringe til Sportshuset i Horsens.
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2011 kl. 14:17
Sportshuset er desværre ikke et sted jeg vil handle. Det er en anden historie.

Jeg bor ikke så langt fra Salmonfly, så jeg aflægger dem et besøg og forsøger mig med Rio's formentlig.

Tak for svar. Smile
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2011 kl. 15:05
Lawson Crosswater i pink virker for mig Thumbs Up

Skal den være tykkere, Guideline Compline
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2011 kl. 17:06
Det lykkedes mig så at finde Lawson linen (pink) til 99 kr. hos en forhandler i nærheden.
Det er jo en markant forskel op til de 299 for Rio's.

Så jeg tror egentlig lige jeg giver den en chance først.  Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres