Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dam Quick FD

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dam Quick FD
    Sendt: 21 Jul 2011 kl. 15:21
Hej Forum
 
Er der nogen der har gjort sig nogle erfaringer med det nye Dam Quick FD umiddelbart ser det jo godt ud og med snekkedrev! Hvordan er gangen på hjulet når det er belastet, hvordan er lineoplægget osv.
 
Mvh
Henrik
Til top
Martin Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Don Don

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Geografisk: Nordvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Don Don Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 21:16
Har næsten kun godt at sige om det. Jeg har 2500-modellen som jeg ofte bruger i Storåen med store spinnere som hjulet klarer fint.
Lineoplægget er også fint. Eneste lille minus jeg kan finde er at linen på mit hjul nogle gange kan fange den lille knap der udløser spolen fra hjulet hvorved linen ikke bliver lagt på spolen.
Til top
Jens Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jens fisker

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 22:43
Det er helt i top har 2 stk og de er fine selv med fletline og stor belastning.
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 10:37
Ok tak for svarene!
 
Mvh
Henrik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres