Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hardy fibalite

 Besvar Besvar
Forfatter
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hardy fibalite
    Sendt: 26 Jul 2011 kl. 22:33
hej. jeg har lige fået 2 hardy fibalite spinnestænger. så vil jeg hører om der er en der kan fortælle vor gammel de er.
nr 1 er en på 8½ fod 7-28gr sort. med grønne beviklinger. ubrugt.
nr 2. er en på 9½ fod. brun/sort, med grønne beviklinger. fiske en gang.
håber der er en der kan hjælpe. mvh paw holst
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jul 2011 kl. 23:16
Hej Paw
 
Check dette link
 
 
Scroller du ned på denne side vil du finde alle hardy's stænger samt skema hvorfra du kan datere stængerne. Der skulle gerne være nr på dine stænger samt bogstav der indikerer fabrikationsår.
 
Stang nr 1 du henviser til blev lavet i både brun og sort. Har selv den sorte med grønne beviklinger som jeg købte fra ny.
 
mvh
Peter
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2011 kl. 09:13
hej peter.
tak for linke. mvh paw
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres