Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nyt korkhåndtag.

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: nyt korkhåndtag.
    Sendt: 28 Jul 2011 kl. 20:27
hej alle .
jeg er glad for min fluestang - rigtig glad.
men korken er forholdsvis "grov" og begynder at "nive" & irritere mit greb på stangen når der er fisk for enden af linen .
jeg ved der er flere herinde der selv bygger deres stager osv -
mit spørgsmål er hvad skal det koste at få skiftet korken på min fluestang ? eller er det ligetil så man som uerfaren stangbygger selv kan skifte det ?

mvh brian

Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2011 kl. 21:30
Hej Brian.

Jeg har sendt dit spørgsmål til en erfaren stangbygger. Det han laver er tip top i orden.
Se bare her. http://www.kystfluefiskeren.dk/kystflue-forum/7-stangbygning/204-inspiration.html
mvh. Eigil
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2011 kl. 23:56
det er flot arbejde ! -
takker mange gange for venligheden :) 

Redigeret af Hugo_One - 29 Jul 2011 kl. 00:01
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2011 kl. 11:53
Hej Brian
 
Et nyt kork håndtag kan fås til 350kr med Full welsh eller half, alt afhængig hvad man ønsker der til kommer jo en ny hjulholder og evt bund dup alt efter hvordan din stang er monteret nu?? burde ikke være det store problem selv og klare det 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres