Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Video kamera

 Besvar Besvar
Forfatter
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Video kamera
    Sendt: 28 Jul 2011 kl. 21:48
hej.
jeg skal ud og have købt mig et video kamera da jeg gerne vil optage lidt film på mine fisketure.
jeg vil ikke ud og give det store maks 1000kr.
det skal ikke være stort og kloset...
har i nogle mulige bud, så bare kom med dem.
Mvh.
mathias jensen
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2011 kl. 22:55
Køb et lommekamera der kan optage video i HD, du får intet fornuftigt video kamera der kan lave bare nogenlunde video til 1000 kr.
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2011 kl. 22:59
Måske du skulle overveje sådan et kamera hér;

http://hjelmkamera.dk/articles/contourhd-komplet-review-82/

Bo
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2011 kl. 23:18
Citat: Hoffen

Køb et lommekamera der kan optage video i HD, du får intet fornuftigt video kamera der kan lave bare nogenlunde video til 1000 kr.

http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=2905100010
Mvh.
mathias jensen
Til top
Ejner Nygård Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ejner Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2003
Geografisk: Århus Syd
Status: Offline
Beskeder: 205
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ejner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2011 kl. 23:46
Hej Mathias
 
Hvis du vil have et godt råd, så hæv budgettet med et par hundrede kroner og køb et OLYMPUS TOUGH 3000, der er et lomme camera, der kan optage film i HD.
 
Cameraet er som skabt til en fisketur. Det er vandtæt ned til 3 meter og stødsikkert ved fald fra 1,5 meter højde.
 
Jeg har haft meget glæde af mit. Regnvejr betyder ikke noget, og jeg har lavet fine undervandsfilm, hvor jeg filmer kameraternes landing af fiskene.
 
Ejner
 
 
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2011 kl. 23:11
Citat: Hoffen

Køb et lommekamera der kan optage video i HD, du får intet fornuftigt video kamera der kan lave bare nogenlunde video til 1000 kr.


http://www.proshop.dk/Videokamera/Samsung-HMX-W200-Videokamera-2279800.html

1080p. er det ikke en nogenlunde video til 1000kr...

Mvh.
mathias jensen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres