Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ARGH ! !

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ARGH ! !
    Sendt: 30 Jul 2011 kl. 19:44
hej alle.
jeg er stadig rigtig glad for min fluestang- og dog.

var en tur ude idag og "pludselig" opdager jeg at min nye line (5 ture gammel) er flosset. Angry
ved nærmere inspektion opdager jeg at 4 ud af 6 øjer på min stage ser sådanne ud:

et andet øje:

HVORDAN FILAN kan de komme til at se sådan ud ? ?
jeg rengører linen efter brug. jeg bruger linekurv for at skåne linen ?!
vil det sige jeg skal ha fat i en "stang-snedker" for at få sat nye øjer på ???
jeg købte stangen her på sitet som brugt og fik aldrig en kvitt med i købet.

hjælp mig CryCryCryCry

Mvh brian
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2011 kl. 20:08
Jeg ville ihvertfald få skiftet de øjer.

Jeg har set det før. Da var det en scierra fluoriserende skydeline der var synderen. Hvilken line er der tale om og hvad har du tidligere kastet med på stangen.
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2011 kl. 20:11
sidste line jeg brugte var en loop multi wf intermediate - blev skiftet pga en reklamation af linen - fik så en guideline coastal wf line - men hvordan filan kan en line lave sådan en gang ravage på min stage ? ?



Redigeret af Hugo_One - 30 Jul 2011 kl. 20:12
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2011 kl. 20:25
Fik du set om øjerne så sådan ud da du købte stangen?
 
Købte selv en stang her på siden for nogle måneder siden, hvor nogle af øjerne var slidte (dog ikke helt så slemt som dem på dine billeder). Gjorde sælger opmærksom på problemet (han kendte ikke selv til det før jeg gjorde ham opmærksom på det) og fik nogle penge i kompensation!
Afleverede efterfølgende stangen hos Korsholm, som fik deres stangbygger til at skifte de skadede øjer - resultatet blev så godt at det slet ikke er til at se at de nogensinde er blevet skiftet!
 
Hvis øjerne var skadede ved købet, bør du kontakte sælger og sammen finde en løsning. I så fald er det ikke i orden at øjerne ser sådan ud (måske han ikke selv vidste det!)!
Ender det med at du beholder stangen bør øjerne selvfølgelig skiftes - i så fald ring til Korsholm!
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fisher

Tilmeldt:: 11 Dec 2006
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fisher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2011 kl. 20:31
Hviken stang er det og hviken line ?
 
christian
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2011 kl. 20:35
hej Kasper.
ja da jeg i sin tid købte stangen var det som brugt - stangen havde været brugt 5-6 ture og det bar den præg af - virkelig som ny - jeg gennemgik stangen fra a til z og alle øjer var fine - ligeledes var øjernes "fatning" på stangen som nyt.
på trods af at jeg købte stangen som brugt/"ny" burde jeg nok ha bedt om en medfølgende kvitt/garantibevis - men det er nemt at sige i bagklogskabens lys :(
men du henviser til korsholm ? og det lyder til du er tilfreds med deres arbejde - hvad gav du for at få skiftet sådan en omgang øjer ?
på forhånd tak
Brian

Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2011 kl. 20:36
hej christian - det er en Guideline Lpxe RS #7 med en Guideline Coastal WF line 
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2011 kl. 20:40
Citat: Hugo_One

hej Kasper.
ja da jeg i sin tid købte stangen var det som brugt - stangen havde været brugt 5-6 ture og det bar den præg af - virkelig som ny - jeg gennemgik stangen fra a til z og alle øjer var fine - ligeledes var øjernes "fatning" på stangen som nyt.
på trods af at jeg købte stangen som brugt/"ny" burde jeg nok ha bedt om en medfølgende kvitt/garantibevis - men det er nemt at sige i bagklogskabens lys :(
men du henviser til korsholm ? og det lyder til du er tilfreds med deres arbejde - hvad gav du for at få skiftet sådan en omgang øjer ?
på forhånd tak
Brian

kan også helt klart anbefale korsholm. de er wuper dygtige har set deres arbejde med stængerne.
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 00:49
Hej Brian
 
Uden at fordele "skylden" for øjernes udseende mellem dig og sælger, kunne det tyde på en af to ting.
 
Enten har hærdningen på øjerne ikke været tilstrækkelig, hvorved der ikke skal ret meget til førend de kommer til st se sådan ud eller også er der kommet skidt på linen under en fisketur, og så kan det gå rigtigt stærkt.
 
Hvis du har fisket i områder med lerpartikler (udvasket af regn til vandløb f.eks.), og hærdningen på øjerne så ikke har været den bedste, ja så skal der ikke lang tids fiskeri til førend dine øjer tager skade.
 
Har prøvet det på en stang med spritnye titanium øjer (custombygget Sage stang), og øjerne blev skiftet hos bygger uden beregning.
 
Har også prøvet at få skiftet øjer (to gange endda) pga. dårlig hærdning/overflade behandling på amerikansk highend fluestang. Begge gange efter ganske kort tids brug i saltvand, og det på trods af, at jeg er hysterisk med at få skyllet stænger når jeg kommer hjem.
 
Som beskrevet lyder det for mig som en fabrikationsfejl fra producenten, som alt andet lige burde være omfattet af garantien.
 
Held og lykke
 
Lars
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 09:41
Hej Lars.
tak for indputtet. ved nærmere eftertanke fisker jeg en del steder hvor der ku være stor mulighed for lerpartikler i vandet.
Ligesom dig er jeg også obs på at få skyllet mit grej efter hver en fisketur. ligeledes få tørret min line af .
efter jeg igår havde startet denne tråd sad jeg og kiggede på min line: visse steder er linen rug ? og så ligepludselig bliver den glat og behagelig.
der findes mange produkter til vedligeholdelse af linen, så den forbliver glat  ?   - hvilke kan i anbefale ?  
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 12:00
Citat: Hugo_One

hej Kasper.
ja da jeg i sin tid købte stangen var det som brugt - stangen havde været brugt 5-6 ture og det bar den præg af - virkelig som ny - jeg gennemgik stangen fra a til z og alle øjer var fine - ligeledes var øjernes "fatning" på stangen som nyt.
på trods af at jeg købte stangen som brugt/"ny" burde jeg nok ha bedt om en medfølgende kvitt/garantibevis - men det er nemt at sige i bagklogskabens lys :(
men du henviser til korsholm ? og det lyder til du er tilfreds med deres arbejde - hvad gav du for at få skiftet sådan en omgang øjer ?
på forhånd tak
Brian

Hej Brian,
Ja, jeg er helt klart tilfreds med resultatet, som nævnt kan man slet ikke se at nogle af øjerne er blevet skiftet! Kan ikke lige huske hvad jeg præcist gav for det, men det var absolut ikke dyrt (4 øjer blev skiftet)! Kontakt Korsholm og hør dem ad.
 
MVH Kasper
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 15:54
hej Kasper - jeg kontakter korsholm som det første i morgen :) tak for hjælpen

Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 22:17
Hej Brian
 
Brugte i årevis den gamle udgave af Orvis's linesnot (i øvrigt lavet af S.A.), men da den udgik gik jeg over til S.A.'s i blå/hvide flaske. Har aldrig haft anledning til at bruge andet, udover til nogle Rio liner, hvor sælger anbefalede mig at bruge deres (altså Rio's) eget produkt. Kunne ikke mærke forskel.
 
Prøv i øvrigt at spørge Korsholm om problemet med dine øjer, om de har hørt om andre med disse problemer på den pågældende stangsserie.
 
Held og lykke
 
Lars
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 00:16
Hej Lars.
jamen det vil jeg da spørge Hr Korsholm om :)
kan du linke til den type linesnot du taler om ?
mvh brian

Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 00:18
Hej Brian
 
Er sikker på at Korsholm også har den.
 
 
Mvh.
 
Lars
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 17:50
Så er stangen i korsholm´s hænder - vender tilbage om 14 dage med en update om det færdige resultat-
siger tak til alle der har været behjælpelige, i denne nødens stund.

Mvh Brian
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2011 kl. 12:30
Hej Alle.
Så fik jeg en opringning fra Korsholm.

De havde på eget initiativ kontaktet Guideline omkring øjerne på min stang.
Det resulterede i at jeg får tilsendt en ny stang .
Så jeg vil gerne sige tak til de mennesker der henviste mig til Korsholm.
Og ikke mindst tak til korsholm for en SUPERB service som gik ud over al tænkelig forventning.
Korsholm har virkelig leveret et brag af en service som gør jeg handler hos dem igen.
Mvh brian
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2011 kl. 13:09
De er sgu ik' så dumme dernede. De bruger 5 minutter på at ringe til Guideline. Guideline betaler for en ny stang. Du bliver glad og skriver det herinde. Voilá, fed reklame for prisen på en telefonopringning ;)

Jeg handler iøvrigt selv ret trofast dernede og har samme oplevelse mht. service :)
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2011 kl. 13:27
Citat: Hugo_One

Hej Lars.
tak for indputtet. ved nærmere eftertanke fisker jeg en del steder hvor der ku være stor mulighed for lerpartikler i vandet.
Ligesom dig er jeg også obs på at få skyllet mit grej efter hver en fisketur. ligeledes få tørret min line af .
efter jeg igår havde startet denne tråd sad jeg og kiggede på min line: visse steder er linen rug ? og så ligepludselig bliver den glat og behagelig.
der findes mange produkter til vedligeholdelse af linen, så den forbliver glat  ?   - hvilke kan i anbefale ?  
 
Brian
Det er nok ikke linen du udmiddelbart skal skyde på - de øjer er simpelthen for bløde ! I "de gode gl. dage" - brugte man overvejende silkeliner (som bekendt er silke blødt som 'nonnemaveskind' alligevel kunne det lave 'lineburns' på noget så relativt hårdt som nickelsølv lineføreren på et Hardy fluehjul. Altså - det er dèt hårde der tager skade af det bløde - hvilket ikke virker helt logisk - men det er friktionen (varme/hastighed) der er synderen !
En stang skal naturligvis kunne holde til sådant - også selv om man fisker i vand med 'grums' i - så exit med stagen !
mvh
Heinz
ps: Så først nu - at sagen er endt lykkeligt (Guideline kender nok årsagen !) og reagerer som en ansvarlig importør skal - sådan !
 


Redigeret af tackler - 15 Aug 2011 kl. 13:29
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2011 kl. 13:53
Jakob: ja det er virkelig god service de levere og fin omtale de høster. og som du siger så får de tilbagevendende trofaste kunder. incl mig.

Heinz: jeg har aldrig oplevet/set noget tilsvarende med øjerne på en stang. men som du selv siger så må det være friktion / bløde øjer der er synderen.
nu krydser jeg fingre for at, det var et enkelt tilfælde med min gamle stang, og det ik vil gentage sig med den nye. Dog er jeg nu bevist om at servicen ikke giver problemer i fremtiden . så endnu engang: HURRA for KorsholmClap



Redigeret af Hugo_One - 15 Aug 2011 kl. 13:53
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2011 kl. 14:26
Fantastisk af Guideline at de vil betale for en dårlig plejet / vedligeholdt flueline - hvis øjerne på stangen var problemet havde der nok været flere der havde sunget i koret, øjerne er produceret i tusind styks batches, så der burde ha været mange reklamationer hvis det var en produktions fejl, men tillykke med din nye stang - smid du nu den gamle line ud så du ikke skal have bytte igen om et par månederWink
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2011 kl. 15:12
Jeg har været udsat for nøjagtig det samme på min Guideline LPXe 9' #6'er. Også her byttede Guideline til en ny stang uden beregning. Efterfølgende benyttede jeg samme line, og har ikke oplevet problemer med øjerne.
 
Deraf kan jeg kun udlede, at der har været nogle uheldige serier, hvor øjerne ikke er ordenligt hærdede.
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2011 kl. 15:24
Citat: fiskefreak

Fantastisk af Guideline at de vil betale for en dårlig plejet / vedligeholdt flueline - hvis øjerne på stangen var problemet havde der nok været flere der havde sunget i koret, øjerne er produceret i tusind styks batches, så der burde ha været mange reklamationer hvis det var en produktions fejl, men tillykke med din nye stang - smid du nu den gamle line ud så du ikke skal have bytte igen om et par månederWink



Hej Claus -
som tidligere beskrevet så er linen og stangen rengjort efter hver tur - linen (som nu er 10 ture gammel) er imellemtiden blevet brugt flittigt på en anden stang uden problemer.

mvh brain


Redigeret af Hugo_One - 15 Aug 2011 kl. 15:25
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2011 kl. 15:28
Citat: Hugo_One

Citat: fiskefreak

Fantastisk af Guideline at de vil betale for en dårlig plejet / vedligeholdt flueline - hvis øjerne på stangen var problemet havde der nok været flere der havde sunget i koret, øjerne er produceret i tusind styks batches, så der burde ha været mange reklamationer hvis det var en produktions fejl, men tillykke med din nye stang - smid du nu den gamle line ud så du ikke skal have bytte igen om et par månederWink



Hej Claus -
som tidligere beskrevet så er linen og stangen rengjort efter hver tur - linen (som nu er 10 ture gammel) er imellemtiden blevet brugt flittigt på en anden stang uden problemer.

mvh brain
 
Jeg tror også Guideline's service er en klar indikation på, at det ikke ukendt - og jeg tror ikke at der er tale om en dårlig vedligeholdt line - jeg tror der er tale om nogle dårlige øjer ! Men så er det jo rart ikke at skulle til at reklamerer ved en eller anden fjern butik i Nevada eller Timbuktu - men hos gode gamle Korsholm i Skjern !
mvh
Heinz
 
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2011 kl. 14:29
loool - var en tur ved åén igår - fik en fin fisk der nappede fluen - gav modhug & knæk . AAARGGGHH !!! - nå men jeg ved jo servicen er i orden hos korsholm.




Redigeret af Hugo_One - 26 Aug 2011 kl. 14:37
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2011 kl. 19:33
det er da en helt fantastisk stang du har dig der! :D haha
pis' træls!
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2011 kl. 19:41
ja det er godt nok træls - kan du anbefale en fin stang ?

Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2011 kl. 20:00
Jamen altså Brian...jeg synes i det hele taget at du er en ret uheldig mand.
Håber at lykken snart vender tilbage til dig.
 
Mvh
Jim.
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2011 kl. 20:04
http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ
se det på det på den gode måde du fik et hug:)


Redigeret af Anders almskou - 26 Aug 2011 kl. 20:06
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2011 kl. 20:09
ja det kan jeg godt brian. men hvis jeg kom med navnet på en god stang så ville der lige om lidt komme 1000 andre fiskere med 1000 andre mærker som de kan anbefale dig. og så hjælper det jo ikke meget ;D
men er frisk på at snakke grej med dig på en PM eller Facebook. (kasper Busk Ladefoged) :D
 
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2011 kl. 20:38
 ja.ja.  jeg vil da godt våge et øje!!!!  hardy og fenwick,  knækker aldrig!!!!!  men  alting kan selfølgelig, voldtages.  hvordan havde "øjerne.  det ellers!   mvh. steen.
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2011 kl. 21:07
Citat: scott

Jamen altså Brian...jeg synes i det hele taget at du er en ret uheldig mand.
Håber at lykken snart vender tilbage til dig.
 
Mvh
Jim.


ja tak - det har nok været de værste 14 dage af mit liv !!! uden sammenligning
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2011 kl. 21:11
Citat: kano3

 ja.ja.  jeg vil da godt våge et øje!!!!  hardy og fenwick,  knækker aldrig!!!!!  men  alting kan selfølgelig, voldtages.  hvordan havde "øjerne.  det ellers!   mvh. steen.


jamen jeg kan love dig for jeg kan voldtage en hardy så den knækker !
men generelt passer jeg godt på mine ting og bruger dem som de skal bruges.
Min ombytterstang havde ingen problemer med øjerne - nu havde den heller ikke været brugt så længe.......
at den nye knækker - ?!?!?!? tyder på fabrikationsfejl..... hvad ellers ? nogen der har en idé ?  
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2011 kl. 21:16
Ja, en fabrikationsfejl viser sig ihvertfald ikke efter lang tids brug. Er der et svagt punkt så knækker den som regel første gang den bliver belastet.
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
mads pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
madsppp2000 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsppp2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2011 kl. 21:35
knækket ligner en fabriksions fejl....havde selv en flue kæp der knækkede i topdelen på tur nr.2 midt i et kast, uden videre belastning....jeg fik en ny uden problemer fra korsholm...den var knækket som din, hvor man skulle tro den var savet over, hvilket tyder på et svagt punkt.....
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2011 kl. 21:55
Citat: madsppp2000

knækket ligner en fabriksions fejl....havde selv en flue kæp der knækkede i topdelen på tur nr.2 midt i et kast, uden videre belastning....jeg fik en ny uden problemer fra korsholm...den var knækket som din, hvor man skulle tro den var savet over, hvilket tyder på et svagt punkt.....


jamen det bekræfter lidt min teori :) og med korsholms service så tror jeg at jeg kan få sovet roligt i nat
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum