Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mole fiskeri!

 Besvar Besvar
Forfatter
rasmus svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
svennebanan

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: skive
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svennebanan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mole fiskeri!
    Sendt: 01 Aug 2011 kl. 11:10
Hejsa alle sammen. Jeg er ny herinde men FEDT sted må man sigeTongue
Nå men jeg ville egentlig bare hører om i kan hjælpe mig lidt?
Jeg skal ud og fiske med min bror og hans unger og vi har snakket om enten Hanstholm eller Thorsminde. Hvad fisker bedst for tiden ved i det, og hvad kan vi evt fange udover de flade de forskellige steder??? Håber i kan hjælpe mig lidt. Mvh RasmusWink
Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 11:42
Der er rigtig mange makreller ved Hanstholm i øjeblikket
KNÆK & BRÆK
JONAS KRISTENSEN
Til top
rasmus svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
svennebanan

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: skive
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svennebanan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 13:31
Okay det lyder da rigtig spændende Jonas, Men kan de fanges om dagen også eller hvordan ser det ud, og hvad med flad fisk???
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 17:07
Hej Rasmus  Jeg har en kammerat, der lige har fanget begge dele. Makrellerne kommer i forskellige intervaller. Når de så er der, gælder det om, at være parat md makrelforfang og en 40 - 50 grams kastepirk/blink. Ha` gerne flere forfang parat, da de små torpedoer godt kan lave en større makrelknude he he.

Fladfisk er der også masser af. Sædvanlig fiskemetode. Forfang - evt. med perler og skeer samt børsteorm/sandorm/gulp. så står den også på steght fladfisk.

Velbekomme

Mvh. - Kim -
Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 17:31
Det plejer at være god hen på aftenen Wink fra omkring 19.30 til omkring kl 22, der har jeg i hvert fald haft held med det Smile men det kan være meget forskelligt
KNÆK & BRÆK
JONAS KRISTENSEN
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 17:47
Hej igen. Det drejer sig såment bare om, at makrellerne er fisk der jager ved hjælp af synet. Om aftenen ca. ½ time før solnedgang går der millioner af sildemakreller ind mod kysten, for lige at snuppe sig en godnat "sildemad".

Du kan opleve, at vandet bliver helt olieret, af alle de spiste småfisk. Sildemakreller er forøvrigt bare små "rigtige" makreller. Om dagen er der større chance for, at fange de store makreller, men de smager jo alle helt fantastisk (synes jeg) he he.

Mvh. - Kim -
Til top
rasmus svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
svennebanan

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: skive
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svennebanan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 22:14
Tusin tak for de super gode svar, glæder mig allerede til imorgenTongue
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum