Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Passende line til Matuka stang!

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Madsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hondo

Tilmeldt:: 27 Jul 2011
Geografisk: Havdrup
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hondo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Passende line til Matuka stang!
    Sendt: 02 Aug 2011 kl. 00:05
Hej alle,
 
Jeg er ny her på sitet og har ringe erfaring med fluefiskeri. Jeg håber derfor i kan hjælpe mig lidt på vej.
Jeg har for en 10-12 år siden krydset klinger med fluefiskeriet i form af en Abu Garcia "FlyMax" men det blev en kortvarig kamp, som jeg nu agter at tage op igen. Min lokale grej pusher mener ikke det kan betale sig at bygge videre på mit gamle udstyr iform af ny line og den slags, hvilket han jo nok kan have ret i da der er sket en del siden det blev købt.
 
Derfor tænker jeg at købe mig en ny stang iform af Scierra´s Matuka klasse 7 da jeg har læst mig til det skulle være en ganske fin stang til prisen.. Men hvad skal der på af line ? Jeg kommer nok mest til at fiske put & take til at starte med men også lidt kyst og å så det jeg søger er måske i virkeligheden en god all round line , men også en man kan kaste med hvor pladsen er trang. Har lidt Visions Vibe 85 i tankerne, ville det være helt i hegnet?
 
Mvh
Jesper
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres