Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aktionsvindere til Simms G3 og Rapala waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Aktionsvindere til Simms G3 og Rapala waders
    Sendt: 06 Aug 2011 kl. 17:22
Til de 2 aktions vindere idag vedrørende aktion på 2 stk Simms G3 jakker str. L og aktion på Rapala åndbare waders str. L.
 
Af uransaglige årsager, så har jeg ikke modtaget jeres person info via mail, som jeg burde, efter aktionerne var afsluttet. Jeg har skrevet til admin vedrørende dette, men har endnu ikke modtaget noget svar fra Lars Aagaard.  I må derfor meget gerne kontakte mig på mail crj.kystfisker@gmail.com eller tlf. 25360912, så at I begge kan kan modtage jeres varerSmile.
 
Mvh Cato Jürgensen
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2011 kl. 17:34
jeg har også vundet en auktion, uden at  modtage nogen mail....

mik
Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2011 kl. 17:35
Til top
michael olesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
michael1

Tilmeldt:: 30 Apr 2011
Geografisk: randers nv
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér michael1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2011 kl. 17:41
jeg har os et par auktioner hvor jeg ikke har modtaget nogen mail om overbud plejer man os:)
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2011 kl. 17:44
Hej Michael: Det gjorde jeg heller ikke.
 
Hej Lars: Mange tak for info. Det var jeg ikke klar over, at jeg kunne den vejSmile. Super, så vil jeg kontakte vinderne med det samme.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down