Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Line til Okuma Trio High Speed FD

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Martin113

Tilmeldt:: 07 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin113 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Line til Okuma Trio High Speed FD
    Sendt: 10 Aug 2011 kl. 12:35
Hej alle
 
Ville lige hører jeres mening om hvilke line jeg skal bruge til mit nye Okuma Trio High Speed FD!..
 
Jeg fisker mest Å og lidt gedde...Smile
Til top
Martin Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Martin113

Tilmeldt:: 07 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin113 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 14:52

På mine andre hjul har jeg brugt berkley fireline, men det virker som om at folk fraråder det..?

Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 16:16
Prøv Whiplash, selvom den er fra Berkley. Den er super, og det samme er PowerPro. Jeg har efter opfordring lige spolet Penn line på mit hjul, da jeg skulle have nyt på. Og det skader jo aldrig at prøve noget nyt.
Til top
René Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
UL tossen

Tilmeldt:: 16 Aug 2010
Geografisk: Sakskøbing
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér UL tossen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 22:17
Jeg har ingen problemer med Fireline, bruger den i str 0.06-0.12 og både i hvid og smoke
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 23:14
Jeg bruger det omtalte hjul med power pro, og har haft fireline på hvor der var en del fuglereder.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum