Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvilested = flue valg?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hvilested = flue valg?
    Sendt: 10 Aug 2011 kl. 23:03

hej. jeg skal prøve lidt P&T i hvilested, nogen der har erfaring med hviken fluer der viker derude? kunne jo være sjov at fange en guld ørrede og se sådan en fætter..

Til top
keld schaumann kuntz Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
godsejer

Tilmeldt:: 15 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér godsejer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 15:33
Gør bare lige som din far hehe når vi skal der op Wink
Til top
Mik Radoor Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mikr

Tilmeldt:: 18 Jun 2011
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mikr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 16:04
Mepps aglia str. 4 sølv, er det suverænt bedste ;)
Til top
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 16:17
Jeg har besøgt Hvilested med jævne mellemrum siden starten af 90'erne.
 
Den ultimative flue til søerne er en lille goldkopf nymfe med en krop af påfugleherl Wink.
 
Det er ikke løgn, hvis jeg siger den har hundredevis af ørreder på samvittigheden Wink
Til top
Alexander Knudsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Alek Avatar

Tilmeldt:: 24 Jun 2011
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Alek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 16:40
Der er ikke noget bestemt der er godt. Lige når han lukker fisk ud går alt amok. Alle fanger fisker. Men hvad flue angår synes jeg at små nymfer eller sort montana er altid godt derude. Guldørrederne kan tages NEMT på orange gulp powerbait. :)
Til top
Tommi eskildsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommi eskildsen

Tilmeldt:: 07 Nov 2009
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommi eskildsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 18:04
meget små fluer i alle typer Smile.
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 23:19
okay det må jeg hellere prøve, jeg siger mange tak for hjælpen og håber det giver et par ørreder eller 4.
Til top
oliver reichel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
oliverbassen

Tilmeldt:: 27 Dec 2010
Geografisk: søborg
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oliverbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 15:27
Hej
Der er mange forskellige fluemønstre der er giftige. Men det mønstre jeg rigtigt godt kan lide er en Red Tag uden hackle. Ellers er The  Rainbow Warrior i sort udgave super god, men husk, den er bedst med bead head.


Ofcourse er power bait rigtig giftigt på guldørrederne osse. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum