Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Paradiset Silkeborg/virklund

 Besvar Besvar
Forfatter
Claus Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Clausj

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Geografisk: Silkebirg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Clausj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Paradiset Silkeborg/virklund
    Sendt: 17 Aug 2011 kl. 09:04
Hejsa
Jeg bor i virklund lidt udenfor silkeborg og jeg har 5 min gang igennem skoven ned til paradiset.
Jeg har fundet et sted med en offentlig bådbro som jeg har brugt til at fiske fra, og nogen vil sikkert tænke rolig nu men men
Jeg fisker aborre med flåd og orm/skaller. Jeg har været derude 3 gange før og har taget den ene fine aborre efter den anden men så her til morgen var der slet ikke noget at komme efter. Er mit hotspot dødt eller skal det nok komme igen?
Jeg vil self ned og se i morgen tidlig igen men jeg tænkte at jeg ville høre herinde om det var meget normalt ?
 
Mvh Claus
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsH

Tilmeldt:: 04 Maj 2007
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2011 kl. 09:22
Er essensen af fascinationen ved lystfiskeri ikke netop det, at der aldrig er 100% garanti for fangst? Hvis der var det, tror jeg man ville miste begejstringen ved at opleve hugget, fighten og landingen. Nogen gange må man gå tomhændet hjem, andre gange er posen fuld. Aborren er iøvrigt mester i at levere den slags oplevelser. Der kan være dage, hvor de står i kø for at hugge, og andre hvor de ikke vil noget som helst. Men tænk hvor ville det blive kedeligt i længden, hvis man bare kunne flå dem op hver gang.
Knæk og bræk.
Til top
Børge Erland Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
BEJ.dk86

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BEJ.dk86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2011 kl. 09:24
Hej Claus
De skal nok komme igen, der er fanget mange fine aborre i det område, det kan godt ske du vil gå forgæves nogle gange men så nyd turen ned gennem skoven.
Til top
Claus Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Clausj

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Geografisk: Silkebirg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Clausj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2011 kl. 09:47
Tak for hurtige svar :)

Jeg har fisket i utrolig meget som barn og har haft nogle års pauser men her for et år siden begyndte jeg igen for alvor så jeg har haft rigtig mange gode ture og ende flere uden fisk ;)
Men ja jeg vil også bare høre om det ikke var normalt med stille perioder eller om jeg bare lige har haft et par gode dage derude. måske kom det ud lidt forkert ? ;)
 
Men kan ihvertfald anbefale at fiske i paradiset. det er super lækkert !
 
mvh Claus
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
trollingdk

Tilmeldt:: 13 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trollingdk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2011 kl. 23:49
Nogen der kan forklare mig hvor paradiset ligger - går ud fra at det er i Borre sø ?
Jeg sejler tit på Juelsø og har hørt om stedet, men ved ikke hvor det ligger.
Har ydermere lavet denne tråd, hvor jeg søger hjælp til fiskeri i de jyske søer, specielt efter sandart...
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=41143&PID=364187#364187
 
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 09:59
Når du kommer fra juelsø og sejler mod silkeborg deler borre sø sig på et tidspunkt nærmest i 2. Mod højre har du sejs snævring og mod venstre har du paradiset.
A bad day of fishing is better than a good day of work.
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
trollingdk

Tilmeldt:: 13 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trollingdk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 14:01
Super :)
Mange tak for det :)
Så mangler jeg " bare " at fange nogle fisk..
Bruger mest tid på trolling og vertical fiskeri, men har meget dårlige resultater.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum