Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor mange meter ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Priesner Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Priesner Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Priesner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvor mange meter ?
    Sendt: 20 Aug 2011 kl. 10:50
Hej jeg har et spørgsmål ang. hvor mange meter bagline og hvor mange meter skydeline jeg skal tá på mit nye hjul et #5-6
Til top
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2011 kl. 11:53
Hej Brian

Det kommer vel helt an på hvor mange meter du regner med kæmpen skal have Wink

Jeg går selv med #6 og har omkring 80 m bagline. Der er rigeligt plads og har endnu ikke set mere end maks 10 m af dem i en fight Wink

Jeg bruger en coated skydeline så det giver jo sig selv. Mener den er omkring 30 m...


Redigeret af DinoSS - 20 Aug 2011 kl. 11:54
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2011 kl. 12:11

jeg har længe gået med rigtig meget bagline -

men jeg tror jeg sadler om til en 80 -100 meter også .... fordi rigtig nok, som nævnes har jeg herhjemme kun set 10-15 meter af det. 

Skal du nu have store hårdt kæmpende fisk på - havde jeg nu nok omvurderet - men herhjemme tror jeg 100meter er alt rigeligt.

 

Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2011 kl. 14:03
Jeg prøver altid bagfra, først skydehovedet på hjulet ,så skydelinen, så skal hjulet fyldes med bagline, alt efter tykkelse er der x antal meter, så vender jeg det hele om ,så er hjulet altid pænt opspolet.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down