Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Øv aften

 Besvar Besvar
Forfatter
Lennart Frederiksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lenfred

Tilmeldt:: 27 Jun 2011
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lenfred Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Øv aften
    Sendt: 23 Aug 2011 kl. 23:36
Jeg var i aften en tur på kysten, kommer ned til assens , mødes med en ven derned får det hele gjort klar ved bilen.
Vi går ca 500 meter og så er vi på fiske pladsen, sætter min kystwobel på, efter ca ti kast knækker den over i to farvel til den. Confused

Når så prøver jeg men et blink men kunne mærke bunden næsten på hver kast, så jeg finder en ny wobler frem sætter den på, går langsom tilbage mod bilen langs stranden, går ci ti meter og forsætter mine gode kast, efter 20 min flyver mine wobler ad h... til min line knækket, sikke en lort aften. og kunne ikke engang glæde mig over OB heller. ØV ØV ØVAngry

K&B lenfred
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Aug 2011 kl. 23:45
kl 7.30 i morges kørte jeg fra vesthimmerland imod tårnby kirkegaard på amager for at få begravet min mors urne. derinde finder jeg ud af at min mors enkemand og min onkel i hemmelighed fortiede min mors død i 14 dage så jeg ikke ku deltage i kirkeceremonien inden kremeringen. ydermere fandt jeg ud af at de igennem deres skiftefuldmagt har "skumle intentioner", så jeg skal have denne annulleret. på vej hjem fra amager punktere jeg i bilen. efter et dækskifte (iført jakkesæt) skal jeg bare hjem !!!! ved et vejarbejde på fyn bliver jeg blitzet af en fotovogn !!! (FLOT er snart færdigudd. kørelærer)  SÅ VELKOMMEN TIL VERDENS MEST f**kED UP DAG !!!!!!!
og i bund og grund vil jeg skide OB et stykke !

undskyld drenge - så fik jeg raset af  Cry


Redigeret af Hugo_One - 23 Aug 2011 kl. 23:46
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2011 kl. 00:07

Ja så er det sgu da billigt sluppet med to woblere må man sige.

Problemer er virkelig et relativt begreb.

 

Mvh

Jim.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres