Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til opstart af lystfiskerhold

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristian Villadsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian V

Tilmeldt:: 08 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp til opstart af lystfiskerhold
    Sendt: 26 Aug 2011 kl. 13:43
Hej jeg arbejder som pædagog på en specialskole i Århus området og skal til at starte et lystfiskerhold op med nogen unge drenge. Mit mål er at udvikle deres interesse for lystfiskeri så de nu og senere i livet har en fantastisk hobby (som vi jo alle herinde ved:))at tilbringe mange timer med.
Nå til sagen Som alle andre skoler har vi ikke mange finanser at gøre med, så jeg vil hører om der kunne være nogen der havde interesse i at hjælpe os på den ene eller anden måde. Vi har brug for grej i alle afskygninger, materialler værktøj vejledning i at lave blink og spinnere osv. alt har interesse. Så hvis der er nogen af jer herinde der har noget i kan tilbyde vil jeg meget gerne hører fra jer. Vi skal jo gerne have oplært nye lystfiskere til tage over efter os. Hvis i gerne vil hører mere om planer og tanker bag projektet vil jeg gerne uddybe. På forhånd tak  
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2011 kl. 14:19
Hej Kristian. Jeg har en del nye fastspolehjul, der bare ligger og fylder i skabet. Det er ikke luxushjul, men udmærkede til fladfisk/småtorsk/sild/makrel, gedder og derunder.