Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fladfisk fra land nær Køge

 Besvar Besvar
Forfatter
Rene Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Team shimano Avatar

Tilmeldt:: 17 Jul 2005
Geografisk: alt vand
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Team shimano Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fladfisk fra land nær Køge
    Sendt: 27 Aug 2011 kl. 14:52
Hej herinde.
 
Jeg er så heldig at have fri mandag, tirsdag og onsdag i næste uge og vil bruge tiden til lidt firskeri efter fladfisk. Men men men!! Vejret lover ikke godt og slet ikke godt til fiskeri frå småbåd.
 
Så derfor søger jeg tips til pladser til flade fra land og gerne i området Køge da vinden kommer fra vest og det er lige på kysten de steder jeg kender på vestsjælland.
 
Det må gerne være steder hvor der er små bådbroer eller sejlrender.
 
Må man fiske i udsejlingen i Køge havn??? Altså der hvor Bornholmerfærgen sejler.
 
Forsat god Lørdag
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Aug 2011 kl. 15:18
Da far var knægt, fiskede vi altid flade fra Sønder mole. Men om der idag er flade ved jeg ikke.
Mener Å fredningen kun gælder til ud midt i industrihavnen, og at det er tilladt at bundmede.
Jeg kender ikke forholdene ved Bornholmerfærgen, meder den ligger i den gamle Junkers havn. Strømforholdene i bugten er næsten altid nordgående, så mit bedste bud er stadig yderst på sønder mole.
Knæk og bræk
 
På kanten af det døde hav
Morten Andersen
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down