Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til fiskeri i de jyske søer

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
trollingdk

Tilmeldt:: 13 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trollingdk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp til fiskeri i de jyske søer
    Sendt: 28 Aug 2011 kl. 23:47
Er der nogen der kunne tænke sig at vise mig hvordan man fanger sandart, nu har jeg snart pisket Juelsø rundt flere gange og pt er det kun blevet til et par små aborre.
Jeg stiller båd med alt udstyr til rådighed.
Kontakt mig gerne :)
Til top
Kasper Carlsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
teamcarlsen Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teamcarlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2012 kl. 11:53
Hvis du har et ekkolod, så led efter skrænter og affisk halvdelen af vandsøjlen. Fra midten af vandsøjlen og helt ned til bunden. Vil nok sige at det vil være bedst at bruge woblere med stor ske, eller agnfisk. Du kan fiske agnfiskene med 80gram belastning foran, eller under flåd. Hvis du fisker med flåd er det samme princip som til aborre og gedder. Kig evt på min side, hvor du kan se hvordan det hele skal sættes op.

www.teamcarlsen.blogspot.com
Mvh. K.C

www.teamcarlsen.blogspot.com
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2012 kl. 23:52
psst Kasper du ved godt indlægget her er fra sidste sommer right ? :) 
Til top
Kasper Carlsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
teamcarlsen Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teamcarlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2012 kl. 13:50
Jo morten :).. Men han har da efterfølgende skrevet en mail til mig, da han stadig ikke har haft succes med det :)?
Mvh. K.C

www.teamcarlsen.blogspot.com
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2012 kl. 19:13
Nåååår så :) ville os bare gøre dig opmærksom på det, så han kun havde ganske få indlæg, så kunne jo ske han ikke lige fik tjekket tråden igen :) 
Til top
Kasper Carlsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
teamcarlsen Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teamcarlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2012 kl. 19:37
Yep yep :)
Mvh. K.C

www.teamcarlsen.blogspot.com
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum