Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Air brush (malepistol)

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Air brush (malepistol)
    Sendt: 29 Aug 2011 kl. 11:13
Hej,
 
Jeg vil gerne gøre noget ekstra godt ud af mine hjemmelavede blink, og her tænker jeg at en air brush vil være det rette.
 
Vil høre om der er nogen der har god erfaring med at bruge Air brush til at male blink med?
- mine tanker går lidt på at det er meget besvær med at rense pistolen efter at have malen og vedligeholdelse af en air brush?
- er det lige så nemt som det ser ud til :-) ?
 
Jeg kunne godt tænke mig at vide noget om hvad der vil være godt at købe, og prisen for det udstyr man skulle bruge?
- hvor meget skal man male af gange for det kan betale sig, er det +50 blink eller kan mindre gøre det?
 
Venlig hilsen
Søren
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 12:16
Betale sig..... er det blik du skal sælge?
Jeg har gennem årene lavet mange blink og har aldrig tænkt på om det kan betale sig. Det er glæden ved at lave et blink selv.... ikke et kopi af en anden mands produkt. - arbejdet med udformning og farvelægning m.v. Et arbejde der på ingen måder kan betale sig, hvis tidsforbruget skal gøres op i penge.
Men det kan betale sig ved den glæde man får ved at fange fisk på hjemmelavet grej om det er blink eller flue.
 
/J
 
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 17:14
Jeg ville bare gerne have noget hjælp til hvad for en air brush man skal købe?

I forhold til om det kan "betale sig" så tænker jeg på om det er betydeligt bedre resultat end ved brug af spraymaling?

Tak :)
Til top
Søren Rosendal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
srosendal Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér srosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 17:34
Helt klart bedre resultat end spraymaling. De to ting tåler ingen sammenlining. Så køb airbrushen og god fornøjelse med blinkne:-)
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 17:38
Hvad for noget udstyr skal man købe og hvor?
Til top
Søren Rosendal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
srosendal Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér srosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 18:12
Prøv at grav i de forums som omhandler airbrush inde på nettet, jeg har selv gammelt Revell- udstyr. Hold omkostningerne nede, for som begynder er det ikke det afgørende. Hygge
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 18:31
Biltema har udstyret du efterlyser.
Til top
mads merrild Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Omerrild

Tilmeldt:: 05 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Omerrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 18:33
Hej Søren
du kan købe Airbrush i de meste alm. hobby butikker som handler med fjernstyretbiler. og prisen starter ved omkring kr. 100  og op efter. Jeg har selv 2 Air brush som jeg mulig vis gerne vil sælge da jeg ikke laver blink mere, da jeg er gået over til rent flue fiskeri. Du kan smide mig en PM så kan vi måske finde en pris på dem.
 
K&B
Mads
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 18:54
Bauhaus sælger et sæt med en lydsvag kompressor og en airbrush sprøjtepistol som fungerer udemærket og sagtens klarer de fleste opgaver.
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 18:58
Ellers har jeg købt et helt sæt med airbrush, 6 farver maling i en kasse hos Trolling Centrum.
De sælger også blanke blink ved siden af.
Tlf. 43431314
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 19:42
Jeg takker for de mange nyttige kommentarer :)

God lørdag aften, og knæk og bræk til de heldige...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum