Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

gudenåen

 Besvar Besvar
Forfatter
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: gudenåen
    Sendt: 07 Sep 2011 kl. 13:48
jeg skal til randers først i oktober, kan se at jeg får 5-6 timer hvor jeg har mulighed for at fiske.
har set at der er en stykke fra frisenvold laksegård og til randers bro der er gratis, har tænk mig at køre til stevnstrup og fisker deromkring.
1 er der fisk på dette stykke
2 hvad er beste agn
3 jeg er spinnefisker/ mede
er der nogen som har lidt tips høre jeg gerne fra jer, har aldrig fisket i gudenåen, men fisker meget i storåen så jeg er vant til åfiskeri.
knæ og bræk til alle.
hilsen p bager
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2011 kl. 15:28
Spinner/blink, reje/orm over bunden, og ja der er fisk, start i stevnstrup og gå opstrøms. Iøvrigt det stykke hvor der blev taget en ordentlig kleppert på 21 kg for nogle år siden på spinner!
Go gornøjelse
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2011 kl. 17:06
Tak for det Rasmus.
er det kondomspinner på 20 g. og andre spinner i den størelse der bruges.
og hvordan fisker man med rejer, har aldrig prøvet det
hilsen  p bager
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2011 kl. 17:26
Hej Peder
 
Rejerne fiskes på et spindflue rig med et lod omkring de 20 gram. (Så let som muligt)
Spinnere en f.eks. kondom spinnere eller Meps #5.
 
Martin
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
brian nielsen Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brian nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2011 kl. 19:13
Hej Peder
ang reje fiskeri se evt her:
Ellers blink , wobler eller spinner.
Mvh Brian Nielsen
Til top
Peter Fosgerau Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pfr

Tilmeldt:: 21 Maj 2010
Geografisk: Hammel
Status: Offline
Beskeder: 221
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pfr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2011 kl. 19:47
Hej!
 
Du kunne rykke lidt opstrøms det gratis stykke, indløse et dagkort til Langå sportsfiskerforenings vand. Gul zone fisker godt nu, Jernbane svinget eller husmandsbrinkerne er blot nogle af de gode steder. Du kan købe dagkort på Langå Camping, eller på dagkort.dk
 
Hilsen
 
Peter
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2011 kl. 20:36
Der er bestemt fisk i Stevnstrup Wink
 
Fra i dag -79 cm 5.2 kg - go kompakt fisk af vestjysk stamme, fanget på reje.
 
K&B
 
 
 


Redigeret af fiskefreak - 07 Sep 2011 kl. 20:42
Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2011 kl. 22:02
Tillykke med fisken Claus Smile Den er pæn
KNÆK & BRÆK
JONAS KRISTENSEN
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2011 kl. 00:07
Tak for de forskellige svar
jeg glæder mig til at prøve Gudenåen
god efterår til alle
hilsen P bager
Til top
Jens Lygum Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lygum

Tilmeldt:: 18 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lygum Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2011 kl. 07:31
Kære alle.
 
Jeg har fulgt lidt med på sidelinien i denne tråd, vi er et par stykker fra Esbjerg der havde planlagt en tur til Gudenåen efter d. 1st. november, har desværre opdaget at det kun er for medlemmer af foreningerne ved Gudenåen !
Nu dukkede der igen noget op om "Frit fiskeri" ved Stevnstrup, nogen der kunne beskrive nøjagtigt hvorfra og hvortil (evt. GPS) der er "Frit fiskeri" og er det begge sider af åen ?
Kunne også godt bruge oplysninger om P-pladser i dette område.
Hvad er reglen for fangst og evt. hjemtagelse af laks i denne del af åen efter 1st. November ?
 
Knæk og bræk til alle
Mvh.
Jens Lygum
Esbjerg
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2011 kl. 08:54
Jens, der kan parkeres flere steder på "det frie stykke", og du er velkommen til at maile mig på jbs@fiskpaaflue.dk, så skal jeg hjælpe dig til at finde frem. Der gælder de generelle regler for fiskeriet.
 
Jan
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2011 kl. 13:22
Hej Jens fra Esbjerg.
gå in i  www.dagkort.dk  find østjylland, og en link der hedder
gudenåen fra randersbro til frisenvold laksegård, der kan du se lidt om det frie stykke bla. ved Stevnstrup held og lykke, husk at kontroler fredningsregler.
knæk og brækSmile
 
hilsen  p bager


Redigeret af p bager - 08 Sep 2011 kl. 13:26
Til top
Alexander Knudsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Alek Avatar

Tilmeldt:: 24 Jun 2011
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Alek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 19:16
Jeg vil sige mepps 5 da jeg jo lige nuppede 2 smukke laks på en mepps 5 kobber :)
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 20:21
Stykket der er fri fiskeri efter Laks og Havørreder I Gudenåen  går fra randers Broen Midt i byen Til LaksGården




Redigeret af Glen - 09 Sep 2011 kl. 20:23
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 13:07
hej  Alek.
Tilykke med de to fin laks, det er dejlig at der er godt gang i fiskeriet,
jeg vil gern tale med dig, så hvis du ser dette så ring, jeg har forlagt dit nummer.
hilsen p bager
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres