Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluer Karup å

 Besvar Besvar
Forfatter
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluer Karup å
    Sendt: 13 Sep 2011 kl. 14:19
Hej Big smile
 
 
Hvilke fluer virker lige pt i Karup å? Både til dagsfiskeri og aften- og natfiskeri?
Håber nogle kan hjælpe Smile
 
KNÆK & BRÆK
JONAS KRISTENSEN
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2011 kl. 19:15
fisker du der ikke selv næsten hver dag ? ;D
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2011 kl. 19:37
Hej Kasper Big smile

Hvis manden fisker der hver dag, og evt. ikke fanger så meget, kan det jo nok være en behjælpelig oplysning, at forhøre sig om hvad andre bruger af fluer he he.- Men kan godt se, at du tager lidt "gas" på ham LOL.

P/S - Altid godt at vide, at mange af lystfiskerne kun er der, for et syns skyld he hee.... Godt for fiskebestanden!........

Fortsat god aften

Mvh. - Kim -


Redigeret af kikophil - 13 Sep 2011 kl. 19:41
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2011 kl. 20:05
hej Kim.
 jeg fisker ofte med ham, så han skal ha alt det gas han kan tåle ;D
og med hensyn til fluer.. jae, det er nok det desperate spørgsmål alle vi karup-fiskere går med.. :S de fisk er svære! men jeg tror bare man skal prøve sig frem. små og store fluer.. farven betyder nok ikke så meget, men indtagningen gør!
- vi ses nok i weekenden jon :D
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2011 kl. 21:36
Prøv de gængse natfluemønstre, men bind dem med hvide eller meget lyse materialer......ja du læste rigtigt, hvide!!
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2011 kl. 21:44
Hej Kasper Tongue

God information - at en medfisker ka` tåle noget gas!. Vi er jo alle så forskellige. Hvis man tydeliggør sig her på 123.nu  kan man jo risikere, at få smæk i à  num`s LOL

Nå men godt at jeg her har fået fat i nogle af dem, der har fødderne på jorden!.

Kasper - Jeg har desværre et kæmpe problem - men jeg arbejder hårdt på det!. ABS bremserne på min lille bil er stået af. Den lokale værkfører stod med begge hænderne i baglommen og sagde - Jaaaa - Det kan jo godt blive dyrt!. Sååån mellem 15 og 30 tusinde. DAMMMMMMM  - Jeg hader det ord (dyrt)!!.

Da jeg netop har købt for 30 tusser pc udstyr halter det lidt med finanserne udover bil reppèn - men lad os nu se!.

Jeg trænger "sku" til, at få noget vestjysk sand under fødderne igen.

Skal vi forøvrigt slå rod - nord eller syd for strand hotellet/kroen?.

Mvh. - Kim -

Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2011 kl. 08:29
Hej Smile
 
Ja, det var egentlig mest for at høre andres meninger om hvad der er en god flue i øjeblikket Big smile
Og Kasper, vi ses
KNÆK & BRÆK
JONAS KRISTENSEN
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2011 kl. 11:36
Mvh JB
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2011 kl. 11:38
Hov - kom til at sende for tidligtEmbarrassed
 
Denne her skulle kunne løse dit problem. Fisker du om natten udskiftes alle orange materialer med purple.
 
Mvh JB
Til top
Torben Ibsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Torben 0869 Avatar

Tilmeldt:: 22 Jan 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torben 0869 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2011 kl. 17:04
Rigtig fin flue på linket, men jeg tror nu også at fluen på dit profil billede er en killer, fisket dybt tidligt på aftenen.
"We have to find our way back to a life in balance with nature"
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2011 kl. 18:08
Citat: Torben 0869

Rigtig fin flue på linket, men jeg tror nu også at fluen på dit profil billede er en killer, fisket dybt tidligt på aftenen.
 
Ja, "Hønhøj" er altid god. Det er den flue, der har givet mig flest å-havørreder gennem de seneste 15 år Smile
 
Mvh JB
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2011 kl. 21:04
Citat: Torben 0869

Rigtig fin flue på linket, men jeg tror nu også at fluen på dit profil billede er en killer, fisket dybt tidligt på aftenen.
 
Hej Torben  -  jeg har læst din besked, men kan ikke besvare, da min profil ferinde ikke er komplet - mangler noget email tror jeg nok.
 
Send mig en mail på brandt snab...9260.dk, så får du mit svar
Mvh JB
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres