Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Karup å

 Besvar Besvar
Forfatter
rasmus svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
svennebanan

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: skive
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svennebanan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Karup å
    Sendt: 19 Sep 2011 kl. 19:59
Jeg vil gerne prøve åen længere oppe. Jeg fisker til dagligt i skive men kunne godt tænke mig at prøve åen længere oppe. Har i nogle gode råd/steder og kan det lade sig gøre pga grøde skærringen????
Håber i kan hjælpeWink
Til top
Damsgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hanfisken

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: århus
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hanfisken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2011 kl. 20:18

Alt fiskeri er umuligt længere oppe og der er absolut ingen fisk der!!!!!!Og tænk bare på hvordan den snor sig det er jo ikke til at gå lige ud så man kommer ingen vejne :-) .

Som sagt du kan roligt tage en tur opstrøms f.eks fly enge der er utrolig smukt, vormstup svingene oppe ved pesion højbo samt sdr resen. håber du får lidt træk i snoren og skal du have hjælp til lidt pladser så sig til så tager vi en tur sammen
Til top
rasmus svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
svennebanan

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: skive
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svennebanan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2011 kl. 21:04
Jeg mente nu også omkring hagebro eller resen. hvor køber man dagkort til resen stykket????
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2011 kl. 22:20
hej! :D
hvis dunormalt fisker i Skive ville Fly enge (der bor jeg) ikke være  det vilde, selvom der er mange fisk!!!!!
ja hop op til hagebro hvis du kan være der for mennesker ;D
jeg tror iikke du kan købe dagkort ved sdr. lystfiskerkonsortium.. men Aulum-haderud foreningen har også virkelig.. VIRKELIG fedt vand der oppe. og der kan du købe dagkort.. her http://www.ahsf.dk/?Dagkort:Karup_%26aring%3B 

knæk og bræk. du spørger bare for mere info ;D
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2011 kl. 22:47
Der er godt med fisk på Herning Sportsfiskerforenings vand nedstrøms karup by Thumbs Up
Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2011 kl. 09:45
Jeg kender vandet omkring Hagebro rimelig godt Wink så du kan bare spørge. Vi kan også tage en tur engang, så jeg kan guide dig lidt rundt
KNÆK & BRÆK
JONAS KRISTENSEN
Til top
rasmus svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
svennebanan

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: skive
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svennebanan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2011 kl. 21:32
det er sgu et FEDT forum det herCool jonas min kammerat og jeg tager til Aulum Haderups stykke ved Hagebro fredag morgen, men kan da godt være vi skulle ta en tur sammen en dag. Kunne være fedt. På forhånd mange tak!!!!
Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2011 kl. 09:07
fedt Smile håber I fanger noget! der er i hvert fald godt med fisk deroppe i øjeblikket.
Knæk og bræk
KNÆK & BRÆK
JONAS KRISTENSEN
Til top
rasmus svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
svennebanan

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: skive
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svennebanan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2011 kl. 21:39
Tusin tak Jonas. Håber vi kan nå en tur sammen inden fredningen. Skal snart være far så ved jeg jo ikke hvor meget tid der bliver :)
Til top
rasmus svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
svennebanan

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: skive
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svennebanan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2011 kl. 22:42
Vil bare sige at min kammerat og jeg havde en super lækker tur til Hagebro i fredags. Det blev til 2 fisk på 42 og 52cm og en del skrubberSmile et virkelig lækker stykke fiskevand, dog med en del grøde, men ja fiskene skal jo også ha et sted at gemme sig Wink
Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Sep 2011 kl. 15:19
Fedt Smile tillykke med fiskene Big smile
KNÆK & BRÆK
JONAS KRISTENSEN
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Sep 2011 kl. 18:36
tillykke med fiskene! ja skrubber er der sgu nok af ;D
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres