Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fuerteventura?

 Besvar Besvar
Forfatter
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fuerteventura?
    Sendt: 20 Sep 2011 kl. 19:35

Jeg har tidligere skrevet et indlæg for at få lidt info om fiskeriet fra kysten på Fuerteventura. Nu kan jeg ikke finde dette indlæg, har søgt over alt i forummet. Lidt ærgerligt for der var en person som jeg skulle kontakte da vedkommende havde praktiseret fiskeriet på øen og med garanti havde nogle guldkorn Cry

Så jeg prøver forfra!
Jeg tager på ferie til Fuerteventura om 14 dage og vil meget gerne ha’ lidt info om kystfiskeriet på øen. Hvad er der at fiske efter, hvor kraftigt grej samt forslag til ende-grej? Tongue

TC

Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2011 kl. 19:45
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2011 kl. 19:56

Tak Lasse

Hvordan fandt du frem til det? Jeg synes ikke jeg kan finde det under div. søg felter

TC

Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2011 kl. 19:58
Hej TC
 
Jeg gik ind under din profil og søgte på alle indlæg af dig, og så kiggede jeg i den liste der kom frem Smile
 
Mvh
Lasse
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2011 kl. 20:05

Det sq underligt når jeg søger finder jeg også mange indtastninger men det stopper ved den 23-05-2010. kan ikke finde noget indlæg fra mig selv efter den dato??????????????

TC

Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2011 kl. 20:23
Hej TC
 
Hvilken af dine profiler går du ind under? Den fra forummet her, starter i marts 2010 og går fremefter?
 
 
Mvh
Lasse
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2011 kl. 20:34
Hej TC
 
Jeg har ikke kyst fisket på Furteventura men derimod sejlet med en af øens mange charterbåde og der fiskede vi efter tun med levende bonittoer vi gik også efter hajer med levende agn og en smule bundfiskeri hvor det blev til muræner og andre forskelige arter så ikke noget nævneværdigt fisk når jeg badede langs øens strande men i havnen hvor mit charterskib lå var der kæmpe rokker lige neden for molen hvor man kunne stå og se dem....
/Søder
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2011 kl. 20:34

Hej Lasse

Jeg har fundet ud af det nu, der er åbenbart forskel på om man går ind via login øverst eller under medlems indlæg.

TC

  
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2011 kl. 20:40

Hej Henning

Der er mange der taler om godt bådfiskeri fra øen, men jeg er nu mest til og glad for at udforske øen via kysten.

TC

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres