Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Distance line orange/sort ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Distance line orange/sort ?
    Sendt: 24 Sep 2011 kl. 11:46

hvor kan jeg finde en Distanceline som skifter mellem sort og orange for ca. hvert 20. cm. ?

findes den i DK ?
gerne i #6
 
den bliver brugt i filmen her, man kan se linen ved 0:20 sek inde i filmen.

http://www.youtube.com/watch?v=TOdvCH1vA80&feature=relmfu 

har søgt men intet fundet..
på forhånd tak for hjælpen ;D
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2011 kl. 14:27
Jeg mindes at have hørt at det var noget han selv lavede på linen. Jeg kan dog ikke huske hvor jeg har hørt det. Hvorfor vil du have en spættet line fremfor bare en orange?
Til top
kasper ø Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
crossover

Tilmeldt:: 21 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér crossover Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2011 kl. 15:07
Linen han bruger i filmen er en Expert Distance line fra Scientific Angler (ud fra hvad jeg kan læse mig frem til). Umiddelbart ser det ikke ud til at den kan fåes i andet end mint grøn eller orange. Så det lyder ikke usandsynligt at det sorte er noget som Carl Mcneil selv har påført linen.
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2011 kl. 16:34
Hej Kasper
 
Det er en ganske almindelig orange expert distance line som Carl har malet med en sort sprittusch Smile
 
Så køb sådan en og en sort tusch og igang selvSørg bare for at tusch'en får rigeligt tid til at tørre. Alternativt så indfarv linen med tøjfarve, det tager længere tid men giver ok resultat.
 
Mvh
Lasse
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2011 kl. 19:47
tusind tak for svar! :D
puha, jeg tror ikke jeg har tolmodighed til at sidde og male felter på en 40 meter lang line. ;D
men grunden til at jeg søgte den var at den er rimelig fed! og det ser fedt ud når man kaster!
jeg ved de har linen hos korsholm men den er jo helt orange. men de kaster jo ens om de er spættet eller ej :D
tak for hjælpen!
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2011 kl. 23:44
Hmmm... Jeg kan godt lidt hans aereal mends...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres