Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline lecie 10/7

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dennis21

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Geografisk: Esbjerg Ø
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dennis21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline lecie 10/7
    Sendt: 30 Sep 2011 kl. 19:36
har købt mig en guideline lecie 10 fod kl 7. men er kommet lidt i tvivl ang line/skydehoved. har tænkt på et zpey compact flydende 17 gram. skal bruges til åen om natten. og lidt kyst samt put&take... andre som har nogle forslag?
Til top
Lars Troels Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lars T. Avatar

Tilmeldt:: 27 Aug 2009
Geografisk: Møldrup
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars T. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2011 kl. 21:28
Dejlig stang. Brugte den et par år i åen, før jeg skiftede til en Helios.

17 gram og et let polyforfang passer perfekt. Jeg brugte mest Vision Vibe85 eller Rio Outbound Short, der begge har klumpvægt på 17 gram.

Hilsen

Lars T.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2011 kl. 06:44
jeg har ikke haft omtalte stang, men har sæsonen igennem fisket med deres lpxe 10' kl 7 i åen og et par ture på kysten..

17 gram passer stangen rigtig godt, den kan sagtens tage flere, men følingen går desværre lidt tabt hvis hovedet bliver for tungt..

har ikke selv prøvet skydehovederne fra zpey, men du kan også overveje wf liner som guideline bullet, rio dart eller andre med kort hoved.. I åen kan dette være en fordel, hvis åen kræver små korte kast..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres