Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Eftermiddag på Øresund

 Besvar Besvar
Forfatter
Claus Gunnar Bang Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
claus bang Avatar

Tilmeldt:: 19 Sep 2006
Geografisk: Nordsjælland og Sønderjylland (gammel adresse)
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér claus bang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Eftermiddag på Øresund
    Sendt: 04 Okt 2011 kl. 13:00
Hej drenge

Er der nogen, som ved, om en af kutterne på Øresund sejler eftermiddag/aften i øjeblikket, dvs fra ca. 13-14 og frem til solnedgang.

Tak for hjælpen
Claus
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2011 kl. 13:27
Det lyder som om det er weekendture du skal på....
De fleste både har 2 ture i weekenderne. Ring til dem og spørg!
/J 
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2011 kl. 13:57
De sejler ikke på det tidspunkt du nævner. HVIS de sejler aften (og jeg vil mene at de så småt er stoppet) sejles der oftest fra kl 17.
Weekenden byder på ture fra 7-12 og 12-17
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2011 kl. 14:32
Et bette skiv Big smile men sejler til tider om eftermiddagen. De fanger store sild, og flade for tiden.

http://kortlink.dk/9pq9

Mvh. - Kim -


Redigeret af kikophil - 04 Okt 2011 kl. 14:35
Til top
Claus Gunnar Bang Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
claus bang Avatar

Tilmeldt:: 19 Sep 2006
Geografisk: Nordsjælland og Sønderjylland (gammel adresse)
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér claus bang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2011 kl. 16:38
Tak for det. Det ligner er hyggelig bette båd. Jeg vil som udgangspunkt hellere sejle i hverdagene, det er mere fisketid:-)
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2011 kl. 17:37
ms/kastrup hold OP den vækker minder!

Jeg havde ALDRIG hørt om denne kutter før da min nu desværre for tidligt afdøde far spurgte om vi skulle tage en kutter tur, som sagt så gjort, kan huske vi skulel cykle fra ham på amager kl 06 ca for og nå derud til kl 06.30, en MEGET MEGET kold og snevejrs dag, min fars bror skulle også med, og han har alle dage været lidt for sig selv. 

Det kommer til synlighed da min far kl 05.15 vækker mig og siger, "DU det skulle ikke undre mig om Jesper står nede i gården nu og venter"

GANSKE rigtigt, manden havde stået og ventet siden kl 03 ! for som han sagde, det var første gang han havde en aftale i år ( det var i starten af december :) ) så han ville ikke komme for sent! haha hans cykel var DÆKKET i sne kan jeg huske! vi var flade af grin!

Når men vi kom afsted, Jesper blev naturligvis søsyg :) 

Vi fangede ganske fint med sild/torsk, på trods af skipper ikke brugte ekkolod :) men han kender sit vand, og har brugt ham en del siden hen, altid med ret mange små torsk ombord, rigtig hyggelig båd!

DOG foretrækker jeg nu sværd og elidas både :) 

god tur! 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2011 kl. 18:44
He he - ja det er noget andet end turbådene fra helsingør m.m. Båden har nu ekkolod, og børsteorm kan bestilles hos nuværende skipper. Den daværende skipper døde desværre for ikke så lang tid siden.

Farvandet er jo noget anderledes omkring Kastrup end oppe omkring helsingør. Jeg vil egentligt sige, at kastrup båden er god til børn, der skal have fisk på krogen, da der altid er enten flade, sild, eller torsk - og rigtignok så er torskene ikke helt i samme division som oppe nordpå, men der kan være mange Big smile

Der bliver også jævnligt fanget fine havørreder.

Selv er jeg også mest til fiskeriet oppe nord på, hvor der er en del mere vand under kølen, og til tider fisk, der er værd, at implementere i familiealbummet LOL
Mvh. - Kim -
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres