Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af P&T vand - søndag

 Besvar Besvar
Forfatter
Mathias Quistgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Mathias Quistgaard

Tilmeldt:: 30 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mathias Quistgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Valg af P&T vand - søndag
    Sendt: 06 Okt 2011 kl. 11:19
De herre!

Jeg søger lidt inspiration til hvilken sø jeg skal vælge her på søndag. Jeg har lige været på forlænget fiskeweekend til Harasjömåla i weekenden, hvor jeg fangede mig første på flue (FEDT!!) Og denne succes vil jeg meget gerne gentage. Jeg søger en vand der ligger på sjæland, højst 45 minutters kørsel fra Ishøj. 
Jeg har været i Ballerup' Poppelsø her de sidste par gange, hvor jeg er kørt lidt træt i den. Eller har jeg besøgt Simons i sommeren, hvor jeg intet fik (dog var der også 30 grader varmt..) Og Ørsted en enkelt gang.

Jeg søger et vand, med rigtige gode muligheder for en flue fangst, eller to. Et vand hvor der er massere fisk, som er bidevillige. Egentligt fortrækker jeg små søer, men store søer kan også godt gå an hvis der er gode erfaringer med fluen. 

Jeg håber at høre fra jer, skriv endelig jeres seneste erfaringer med hvilke fluer der fangede osv.

Mathias Quistgaard. 
Begynder fluefiskeren.
Til top
SS Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
winner Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 154
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér winner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2011 kl. 11:51
Besøg fluestrømmen i Fredensborg.Hareøre med guldhoved,fisket meget langsomt er et hit.Str 12.Den idiotsikre også god.
Til top
Mathias Quistgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Mathias Quistgaard

Tilmeldt:: 30 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mathias Quistgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2011 kl. 12:14
Ikke fluestrømmen. Normalt P&T vand, andre bud?
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2011 kl. 12:22
Jamen Simon's er velegnet til at fange en fisk på fluen, da der i den ene ende er dybt helt inde ved kanten. Så lange kast er ikke nødvendige. Og de store guldørreder går i stimer lige i den ende også.
Venlig hilsen
Steffen Christiansen
Til top
kenneth westlin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
westlin Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2002
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér westlin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2011 kl. 12:30
Citat: Mathias Quistgaard

De herre!

Jeg søger lidt inspiration til hvilken sø jeg skal vælge her på søndag. Jeg har lige været på forlænget fiskeweekend til Harasjömåla i weekenden, hvor jeg fangede mig første på flue (FEDT!!) Og denne succes vil jeg meget gerne gentage. Jeg søger en vand der ligger på sjæland, højst 45 minutters kørsel fra Ishøj. 
Jeg har været i Ballerup' Poppelsø her de sidste par gange, hvor jeg er kørt lidt træt i den. Eller har jeg besøgt Simons i sommeren, hvor jeg intet fik (dog var der også 30 grader varmt..) Og Ørsted en enkelt gang.

Jeg søger et vand, med rigtige gode muligheder for en flue fangst, eller to. Et vand hvor der er massere fisk, som er bidevillige. Egentligt fortrækker jeg små søer, men store søer kan også godt gå an hvis der er gode erfaringer med fluen. 

Jeg håber at høre fra jer, skriv endelig jeres seneste erfaringer med hvilke fluer der fangede osv.

Mathias Quistgaard. 
Begynder fluefiskeren.


Hejsa Mathias.

Jeg besøger gerne p&t vande, dem jeg besøger mest er ørsted og poppelsøen.
Nu da temperaturen er på vej ned i vandet, så stiger også bidelysten hos fisken. 

Har lige prøvet Simons P&T for første gang, efter at han har overtaget søen og der fik jeg da fine fisk på Ca 4 kg og alle taget på flue ( 4 timer )og det var da endda da temperaturen i søen var høj ( Ca 3-4 uger siden. )

håber at det hjalp dig lidt.

god tur/fangst

venlig hilsen
kenneth
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down