Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store shads

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Store shads
    Sendt: 11 Okt 2011 kl. 19:23
Hejsa
 
Jeg er på jagt efter nogle store shads eller andre "gummidyr" til mine ture på vesterhavet.
Jeg er lidt i tvivl om hvor store gummidyr jeg skal bruge som ophænger på et dropshot rig til torskefiskeri på vesterhavet.
Jeg forestiller mig noget på 20 cm + eller er det for stort?
 
Link til hvad der duer er meget velkommne!
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2011 kl. 19:35
Store shad i alle muglige størrelser
 
Se Gummidyr
 
 
mvh Jørn
Til top
Søren Bang Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbn

Tilmeldt:: 16 Jul 2007
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2011 kl. 19:35
Jeg har ikke prøvet dem men faldt lige over dem her ... de er endda til at betale og i fin størrelse - der ryger helt sikkert nogen af dem i indkøbskurven næste gang ;)
http://www.toko.dk/gummi-fisk-color-p-1329.html?osCsid=n4mq094dsen7m32snvhg3r4103
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2011 kl. 19:51
Hej Martin!! de kan aldrig blive for små så prøv dig frem.......Knæk og Bræk...M.V.H B.RungeThumbs Up      ps.fluo.farver
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres