Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

At fange laks i gudenåen

 Besvar Besvar
Forfatter
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: At fange laks i gudenåen
    Sendt: 12 Okt 2011 kl. 08:54
jeg skal idag på en tur til gudenåen efter laks, sammen med fiskelinien på aalestrup naturefterskole.
jeg har aldrig fisket laks før så vil gerne have så mange gode råd som overhoved er muligt. jeg har tænk mig og fiske med spinner, jeg har ingen ide om hvilke spinner som virker jeg har et par fc kondom spinnere (tror nok de hedder det) :)
hvad med spinstop, vi skal fiske inde i bjerringbro. 

håber i kan hjælpe mig :) 
Mvh.
mathias jensen
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2011 kl. 09:13
Hej Mathias

Tunge spinnere i kobber/guld gerne med fluo. farvet krop. Str. 5 og op efter.
Også gerne fc-spinneren som du nævner! kast skråt nedstrøms, til modsatte bred, og spin lagnsomt ind, så spinneren roterer, og arbejder sig over mod dig selv!
Knæk og bræk!
Allan
Til top
Peter Fosgerau Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pfr

Tilmeldt:: 21 Maj 2010
Geografisk: Hammel
Status: Offline
Beskeder: 221
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pfr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2011 kl. 11:11
Nævner også lige "Stripper-blinket" i hvid.. Fangede selv en på den igår ;-)
 
Hilsen Peter
Til top
Mike Hjøllund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mike_Herning

Tilmeldt:: 27 Sep 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mike_Herning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2011 kl. 17:14
Fc spinnern duer ellers spinner i str 4/5, wobler er også effektiv bare tro på det og knæk og bræk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum