Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Carpark angling

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Carpark angling
    Sendt: 16 Okt 2011 kl. 17:29
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Okt 2011 kl. 17:48
jeg er død af grin det er godt nok humor. så ved vi hvad ví skal lave hvis høerne ikke vil bide tirsdag og onsdag der er næsten fangstgaranti for denne skabning er så grådig.
LOL
 
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2011 kl. 14:24
Hej drenge. Er sikker på at det ikke bliver nødvændigt for jer, at kaste jer ud i dette, da jeg tilfældigvis ved, at ørrederne i jeres område er rimeligt hugvillige . Skulle det mod forventning komme så vidt som til dette, må jeg på det kraftigste opfordre jer til at benytte indtagnings teknikken "barracuda style", da danskere generelt er i bedre kondition en vore naboer fra Sverige, og derfor langt hurtigere på de første meter . Det kan jo gå hen og blive dyrt
Knæk og bræk de næste par dage.
Mvh. Tony
Til top
allan blak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stingers?

Tilmeldt:: 13 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 262
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stingers? Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2011 kl. 15:54

Big smile jeg kender en god plads hvor man nemt når 40 meter Wink og byttet er tilpas langsomt.

Torben du har alt for meget fritidTongue
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2011 kl. 15:55

jae tony har jo hørt dig og torben i fangede lidt fisk.

tillykke med de 3 høer jeg hørte fra torben:)
og tak for fluerne og den priest jeg har fået af dig:)
håber den kan få lov at gokke en rigtig stor HØ
 
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2011 kl. 16:18

snakkede lige med torben det var vist blevet til 7 tillykke

Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2011 kl. 16:24
Hey Mr. Alsmskou,
 
godt, at du fik dig et efterårsferiegrin Smile Måske du skulle prøve med lidt Carpark Fishing i det indre Stilling?
 
See you early in the mornin'
 
 
Hey Mr. Seven Sweet Seatrouts aka Mr. Hald on Fire,
 
tusind tak for en forrygende god weekend! Det må vi gøre igen snarest!
 
Tight lines buddy
 
 
Hey Mr. Mega Mullet,
 
det er sjovt, at du nævner det, for det synes fiskene også! Tongue
 
Hooks sharp - gunpowder dry!
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2011 kl. 18:01
He He, Mr. Seven sweet seatrouts, "it sure got a nice ring to it "
Hej Anders.
Tusind tak for lykønskningen, og så kan jeg jo passende ønske dig tillykke med dit nye kystfluegrej .
Gid at det må blive indviet og presset til det absolut yderste, af et "damptog" af en spejblank havørred, og gerne så det knager helt ned i korken .
Mvh. Hald on fire
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2011 kl. 18:04
jov tak tony.
det håber jeg sørme også:)
håber vi en dag kan mødes ved noget godt fiskevand har hørt fra pålidelige kilder du er super rar:)
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2011 kl. 21:56
Hej Anders.
Super rar og super rar, det er måske så meget sagt, nu er jeg jo nordjyde og derfor beskeden af natur, meeen hvis du har det fra pålidelig kilde, så er der måske alligevel noget om snakken, He He

Det vil være mig en stor fornøjelse at "krydse klinger" med dig en dag, og meget gerne over et lækkert kyst-stræk
Nå, men smut så ud og fang en ordentlig bandit i morgen, og ryger vægten over 4 kilo, ja så lover jeg dig, at jeg vil fejre dig, ved at drikke 10-15 dåsebajere, synge "og det var Anders, og det var Anders" alt imens jeg letter lystigt på kasketten. Nu tænker du nok, at det rabler for mig , men spørg lige Torben, hvad der ligger bag?
Mvh. Tony (Hald on fire)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres