Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tonkin

 Besvar Besvar
Forfatter
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tonkin
    Sendt: 20 Okt 2011 kl. 12:46
Hej Folkens
 
Nu er jeg laaangt om længe blevet færdig med fremstillinge af det meste af værktøjet til stangbygning, så nu er det på tide at skaffe bambusen.
Er der nogle her inde der har noget de gerne vil sælge, eller er der måske nogen der er friske på at bestille noget sammen for at holde udgifterne lidt nede.
Smid mig en Mail på : knudsen77aarhus@hotmail.com
 
Mvh Mads



Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2011 kl. 12:33
bump



Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2011 kl. 21:12
bump



Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jens30

Tilmeldt:: 18 Dec 2002
Geografisk: sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens30 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2011 kl. 08:10
http://bambusimport.dk/priser-pa-bambus
Hej Mads
Her er 'en,der sælger bambus i dk.Ham har jeg tænkt mig at besøge,når mit lager er tømt.Ellers kan du jo ringe til en stangbygger,og spørge hvor han køber sit.
vh
Jens
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 08:38
Takker Jens
jeg har haft ringet til ham fra bambus import for et par måneder siden, han har ingen tonkin,
har også snakket med en stangbygger og skaffede også et par længder derigennem, men jeg kan stadig bruge for mere, så sig endelig til hvis der er nogen der har noget liggende de vil af med.
 
Mvh Mads



Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 08:45
Hej Mads,

Spændende projekt du har gang i. Der er mig bekendt tre stangbyggere i DK der laver bambus pinde på lidt mere seriøst plan, Bo Hermansen i Vorrebasse (floatyarn.dk), Bjarne Fries i Randers (http://www.fries-rods.dk/) og Jan Wendelin i Ebeltoft (tonkin.dk). Jeg kan ikke forestille mig de ikke vil være behjælpelige ift., at henvise til steder hvor du kan købe bambus. Måske har de endda selv noget som du kan købe, så du ikke skal bestille fra udlandet.
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 10:30
Hej Thomas
 
Bjarne har jeg skrevet med og han har lovet mig at jeg kan købe et par rør af ham, han købte hvist selv et ret stort parti for 20 år siden så han kunne ikke hjælpe med hvor jeg kan købe idag.
Bo Hermansen kan jeg ikke rigtig finde nogle kontakt oplysninger på, da hans hjemmeside ikke er helt oppe og køre.
Jan Wendelin har jeg ikke haft snakket med men det vil jeg da prøve.
Takker for svaret .
 
Mvh Mads



Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 12:28
Hej Thomas Preben Dorp Jørgensen i svenstrup har bygget splitcane stænger i ca 40 år Han har meget cane liggende i bedste kvalitet der kan du sikkert købe din cane
God fornøjelse
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 12:31
Det var også til dig MadsTongue
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 13:41
Måske en anden mulighed her,
 
mvh
kjeld
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 17:32
Hej John
 
Ved du hvordan man kommer i kontakt med Preben Dorph ?
 
Vh Mads



Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 19:07
Hej Mads send mig en mail så kan du få telefonnummeret
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres