Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klemme til dubbing!

 Besvar Besvar
Forfatter
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Klemme til dubbing!
    Sendt: 25 Okt 2011 kl. 18:53
Halløj folkens er der nogen der ved hvor den kan købes i enkeltvis og ikke et minimum køb på 10. måske du har set den på hylden i et supermarked eller hva vej jeg, eller du evt ligger inde med en du vil af med


Klemmen hedder Bulldog papir klemme og er 50mm bred. 

Vh Rasmus
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2011 kl. 19:07
Hejsa
Jeg har set at Bilka har dem, i afdelingen for kontorartikler og at man nogle gange kan finde dem i deres "10" markedsplads.
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2011 kl. 19:25
ahhh det var jo en mulighed Tak.Smile
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2011 kl. 19:47
Enhver boghandel jeg har været i, har haft dem i løssalg :-)
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2011 kl. 20:41
Jeg har købt mine i kontor syd............det skulle ikke værer noget problem at finde dem.....Knæk&BrækThumbs Up..........<")))><(
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres