Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Der er penge i selvlysende perler!?

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Der er penge i selvlysende perler!?
    Sendt: 06 Nov 2011 kl. 14:01
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 14:32
Ærlig talt Allan - så syntes jeg ikke dit indlæg er i orden Thumbs Down
 
Hvis du har tid til at sidde og kigge auktionspriser op på nettet, så burde du gøre det på ting der ikke er aktive på auktionen og delagtig gør dem med dine medfiskere - så ville du nok få tak i stedet.
Venligst
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 14:40
enig claus!!!

ja er du da sindsyg der er penge i de perler, køber du en pakke på den hjemmeside du linker til koster en pose 28kr  med forsendelse osv ,


ClapClapClap  '
 

vis der er nogle der tjener penge på perler er det de grej pushere der sælger en pose med 20stk for 25kr     ,

 kunne jeg self også gøre , men nu sælger jeg dem ikke med henblink på at tjene penge  ,    skal bare af med dem    





Redigeret af fiskeren321 - 06 Nov 2011 kl. 15:01
Happylife MLM Coach Hos Kenneth nielsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum