Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harrissportsmail.com

 Besvar Besvar
Forfatter
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Harrissportsmail.com
    Sendt: 11 Nov 2011 kl. 16:00
Hej er der nogen som har handlet med dem før? 

Jeg har bestilt nogle varer derover d. 28 og på deres hjemmeside står der at ordrer vil blive ekspederet den samme dag hvis ordren er bestilt inden kl 13:00 og det var den, men jeg har ikke modtaget noget endnu? 

Er det normalt at det tager så lang tid med varer fra England eller er det bare mig der er utålmodig?

De har heller ikke svaret på min mails jeg har sendt vedrørende min ordre?

Vil meget gerne hører om jeres erfaringerTongue
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2011 kl. 16:12
Jeg handlede hos dem for nogen år siden og dengang var de meget hurtige til at levere, hurtigere end nogen af de danske forretninger jeg havde handlet med kunne. Men har hørt at den engelske postvæsen er blevet meget langsommere de senere år, så det er nok det den ligger begravet...
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2011 kl. 16:32
da jeg bestilte fra USA gik der over 2 uger før mit grej kom. pga told og alt det der pjat. :D 

Til top
Philip Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Philip Nielsen

Tilmeldt:: 02 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Philip Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2011 kl. 16:48
Hej Thomas.
 
Har ikke selv handlet hos Harrissportsmail.
Alle de gange jeg har handlet i UK, er der gået 3-5 hverdage med at få sendt tingene i posten.
 
Mvh
Philip


Redigeret af Philip Nielsen - 12 Nov 2011 kl. 11:52
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2011 kl. 16:51
ok... Jeg syntes sgu bare at 10-12 dage er lang tidWink

Jeg er ikke van til at handle udenlands. Det tager jo kun 1-3 dage i danmark! (når alt går vel)
Til top
Philip Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Philip Nielsen

Tilmeldt:: 02 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Philip Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2011 kl. 17:03
Prøv at kontakte dem igen. Måske de ikke fået sendt ordren (restordre??).          
Har ikke været ude for at min forsendelser fra UK, er gået tabt. Mener at hvis de fra deres side har sendt varen skal de efterlyse den via det britiske postvæsen. Hvis det ikke hjælper, skal de sende dig en ny vare.
 
Philip


Redigeret af Philip Nielsen - 11 Nov 2011 kl. 17:07
Til top
Peter Povlsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ppovlsen Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2010
Geografisk: NØ Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ppovlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2011 kl. 17:47
Jeg har også bestilt fra dem for 1 uge siden, stadig ikke fået mine varer og har skrevet mail idag, som jeg ikke har fået svar på, men det kommer vel, har fået mail om den er afsendt og pengene er trukket.
 
Synes bare det er lang tid, bestilte for 14 dage siden fra USA der var det 8 dage om at komme frem.
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2011 kl. 23:03
Ok.. har hørt at de kan være langsomme...
Til top
Michael Holm Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Holm Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2004
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2011 kl. 03:30
Jeg bestilte i september, fik nogle af mine varer ret hurtigt...
Plejer at maile med en der hedder Emma derovre, men der går som regel ca 1uge før der blir svaret...går udfra det er grundet de har lidt flere kunder end vi er vant til en butik har i DK.
 
Resten af min ordre har været udsat pga manglende levering fra leverandør.
 
Men priserne er gode, så venter gerne lidt længere på tingene så ;)
Til top
Michael Holm Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Holm Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2004
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2011 kl. 03:32
Så vidt jeg mener står det vist ordren blir ekspederet samme dag...hvis det er indenrigs :)
Til top
Jacob thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Konstmann Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Konstmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2011 kl. 10:31
Hej har handlet derovre mange gange , varerne kommer . Der plejer at gå 8 hverdage nogen gange 14 . Der har altid været styr på det . Så dine varer er nok på trapperne . 😃
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2011 kl. 11:25
ok... det lyder som om de nok skal komme:)
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2011 kl. 11:28
Jeg har kun gode erfaringer med dem, dog er det mest jagtrelaterede emner jeg har handlet med dem.
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2011 kl. 18:51
Hovsa drenge: Da jeg var i tvivl om de var fra US eller UK søgte jeg på dem, og de var fra england!.

Hvis varerne er bestilt fra england burde de være fremme nu!. Handler selv i england 4-6 gange om dagen. Hvis varerne derimod kommer fra USA er det sikkert ikke andre end den danske toldmodtagelse der har skylden for den langsomme levering. De sidste 5 pakker jeg har haft gennem det danske toldvæsen, har varet mellem 3 og 5 uger på, at sende mig en told/moms opgørelse!. - Fand`me surt når man har folk der står og venter på varerne!.

De må simpelthen være mandskabsmæssigt underbemandede ude i toldmodtagelsen, og det er desværre ikke muligt selv at køre ud og hente varerne!.

Mvh. - Kim -
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2011 kl. 20:40
det tager nogle gange 14 dage fra harris.. Hvorfor ved jeg ikke, men sådan er det.. Venter selv på noget grej :)
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2011 kl. 14:45
Hmmmmm. Måske de først skal have hjem fra fjernlager? Det er vist èn af de ting, der irriterer mest ved nethandel. At man tror, at man får varerne, straks man har bestilt dem, og så får at vide (hvis man spørger), at varerne først skal hjem fra fjernlager.
Mvh. - Kim -
Til top
janelne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
janelne

Tilmeldt:: 30 Sep 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér janelne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2011 kl. 16:25
Lidt OT ... men har ikke hørt om Harrissportsmail.com før, og vil da gerne høre hvilke typer produkter de er særligt billige på?
Til top
janelne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
janelne

Tilmeldt:: 30 Sep 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér janelne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2011 kl. 16:32
Fragt-raterne ser da yderst rimelige ud!
 
Til top
Jacob thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Konstmann Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Konstmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2011 kl. 17:04
De er billige med savage gear grej og stænger .
Til top
Morten B Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Høtyven

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Høtyven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2011 kl. 16:19

handlede også for mange tusind kroner derovre og blev faktisk ret nervøs over at jeg ikke hørte noget skrev så en mail til dem  og de henvendte sig faktisk med det samme og kunne heller ikke forstå hvorfor jeg ikke havde modtaget noget endu men det viste sig så at det var transportfirmaet her i dk som ikke kunne tage sig sammen til at levere varen så fik den 2 timer efter at harisonssportsmail havde kontaktet pakkepostfirmaet .der gik ca 3 uger inden jeg fik varen men som sagt lå problemet her i Dk

Til top
Peter Povlsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ppovlsen Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2010
Geografisk: NØ Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ppovlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2011 kl. 17:46
Jeg har fået min pakke i dag, der lå en seddel i postkassen om den kan afhentes i morgen, fik mit fluebindings grej fra USA i går, bestilte samme dag, så 1 dag hurtigere fra USA, det er nok bare fra England det ikke går så hurtigt.
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2011 kl. 20:00
Har lige fået mail tilbage fra dem og de skriver at der kan gø op til 25 arbejdsdage før de sender Cry
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2011 kl. 20:16
jeg bestilte i onsdags, og har modtaget idag.. Så yderst fornuftigt
Til top
Peter Povlsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ppovlsen Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2010
Geografisk: NØ Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ppovlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2011 kl. 15:54

Fik hentet min pakke idag, men kan sku ikke gøre mig klog på hvorfor jeg kun modtager halvdelen, bestilte en hjul taske til 6 hjul og 2 ekstra spoler til et af mine fluehjul, fik kun tasken i dag, ringede til dem og spurgte hvordan det hang sammen hvorforefter svaret var at de var blevet delt op på lageret, de skulle komme om 1-2 dage, så tænker jeg bare hvor mægtigt at man sender det over 2 gange istedet for at smide spolerne ned i tasken som er beregnet til det !!!.

Synes det er lidt komisk, men det har nok en forklaring. :)
 
Og det hele stod som "in stock" da det blev bestilt så er vel ikke noget de manglede at få hjem
 


Redigeret af ppovlsen - 16 Nov 2011 kl. 15:56
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres