Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simms alternativ fly patch

 Besvar Besvar
Forfatter
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Simms alternativ fly patch
    Sendt: 20 Nov 2011 kl. 12:32
Hej
Jeg mister jævnligt fluer fra min fly pacth, så det her ser smart ud: http://www.simmsfishing.com/site/patch_fly_box.html
 
Er der nogen, der bruger den til at sætte på sin vest, jakke, ol.? og ved hvor man kan købe den indenfor EU?
 
Velcroen på mine Simms jakker og vest er med den bløde side, men boksen på billedet er også med den bløde side!? Hvordan hænger det sammen?Confused
 
Venligst Chan
 
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2011 kl. 12:56
Hej Chan
 
De skriver at den stive side af velcroen er på bagsiden, og grunden til at den er med blød velcro på forsiden er at man så kan montere simms super fly patch (den er i lavet af skum) på boksen Tongue
 
 
Mvh
Lasse
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2011 kl. 13:02
Ah, det er det de mener med "hook". Jeg troede at det en eller anden slags sikkersheds nål. Dvs. man kan også sætte flere bokse oven på hinandenLOL 
 
Tak!
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2011 kl. 13:25
Citat: chan

Dvs. man kan også sætte flere bokse oven på hinandenLOL 
 
Tak!
 
Yup, så man kan miste rigtig mange fluer ad gangen LOL
 
Mvh
Lasse
Til top
Niels Wendelboe Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels w Avatar

Tilmeldt:: 01 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels w Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2011 kl. 15:42
Glasgow Angling Center har den på deres hjemmeside, men tror kun de bestiller den hjem på anmodning. Og så er den noget dyrere end i US...
Niels
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2011 kl. 15:48
Jeg bruger den og er rigtig glad for den. Alle mine brugte fluer sættes i boksen, så jeg lige kan skylle dem alle, når jeg kommer hjem.
 
Såvidt jeg er informeret, så sælges den kun i Simms US, dvs. den kan ikke bestilles igennem Simms Europe.
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2011 kl. 17:37
Citat: Niels w

Glasgow Angling Center har den på deres hjemmeside, men tror kun de bestiller den hjem på anmodning. Og så er den noget dyrere end i US...
Niels
 
Tak Niels! Den har jeg fundet på siden. Men hold da op mand. Over 150kr + forsendelseConfused
 
Jeg tror, at jeg vil lave en selv. Har en halv meter velcro liggende...kan bare ikke finde de helt små skumbokse herhjemme mere. Er der nogen, der kan hjælpe?
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2011 kl. 17:44
Citat: JTHL

Jeg bruger den og er rigtig glad for den. Alle mine brugte fluer sættes i boksen, så jeg lige kan skylle dem alle, når jeg kommer hjem.
 
 
Ja, det er bla. også sådan, jeg vil bruge den. Sidder den godt nok fast?
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2011 kl. 18:23
Ja. Sidder rigtig godt fast ligesom den alm skum patch....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down