Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Orange barred zonker?

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Orange barred zonker?
    Sendt: 21 Nov 2011 kl. 18:04
Er der ikke nogle af jer der kunne fortælle mig hvor jeg finder denne orange barred zonker? Den jeg lige har fået ind af døren levede overhovedet ikke op til mine forventninger. Jeg har søgt google tyndt Wacko


Redigeret af ATH. - 21 Nov 2011 kl. 18:05
Til top
Ole Sohus Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sohus

Tilmeldt:: 13 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sohus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2011 kl. 18:30
Hej KORSHOLM
MvH OleTongue
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2011 kl. 18:43
Det skulle gerne være orange/yellow jeg skal bruge. Den kan jeg ikke finde på Korsholms hjemmeside?
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2011 kl. 18:51
Tror heller ikke de har det i Korsholm, jeg snakkede med Mikkel om det i sommers og han sagde at den Tysker der farver det for dem ikke er helt på dubberne for tiden så det er ikke sikkert de får det igen.
De har noget der minder lidt om det i Sportshuset men den gule farve er lidt fesent.
 
Vh Mads



Til top
Ulrik Dyrbye Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ulrik1977

Tilmeldt:: 03 Jan 2009
Geografisk: Nørrebro
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ulrik1977 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2011 kl. 18:53
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2011 kl. 19:54
Det er netop også derfor jeg søger noget andet, det jeg fik var også rigtig fesent i farverne. Muligheden var jo også at prøve og farve noget skind selv. Er der nogen der kender et godt trick til at lægge striber på?

Redigeret af ATH. - 21 Nov 2011 kl. 19:55
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2011 kl. 22:29
Hej Alan der er flere udenlandske der har den farve du søger
Michael Nielsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum