Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Almanac på den nemme måde

 Besvar Besvar
Forfatter
Rune T Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
RuneT

Tilmeldt:: 29 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RuneT Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Almanac på den nemme måde
    Sendt: 29 Nov 2011 kl. 12:20
Har i set den app der hedder Almanac? Jeg har fundet den meget brugbar når jeg planlægger mine jagt ture. Smile
Man kan nemt og hurtigt se solopgang og solnedgang for de kommende dage eller vælge en dato man ønsker at se for. På den måde kan jeg nemt og hurtigt se hvornår jeg kan starte min jagt og få så meget ud af det som muligt. LOL
Man kan hente på den android markedet her: https://market.android.com/details?id=innosoft.almanac.lite&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsMSwxLDEwMiwiaW5ub3NvZnQuYWxtYW5hYy5saXRlIl0
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2011 kl. 16:27
Endnu lettere er det, at slå sol op/ned til i Google Calendar som alligevel er synkroniseret i telefonen, når du har en android. Så kan man altid se det i sin kalender ligeså langt frem i tiden man har lyst; så er du fri for ekstra bloat-apps :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres