Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluer til sverige

 Besvar Besvar
Forfatter
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluer til sverige
    Sendt: 09 Dec 2011 kl. 22:54
hej, som sagt skal jeg til sverige i sommerferien, men hvilken fluer virker??? jeg har bundet 3 forskellige fluer som jeg har fået afvide vil virke, har i nogle gode forslag, gerne bindeinstrukser osv... det ville jeg sætte meget pris på, vi er allerede begyndt at planlægge turen nu da vi gerne vil få en rigtig god tur ud af det. :)
Mvh.
mathias jensen
Til top
Peter Fosgerau Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pfr

Tilmeldt:: 21 Maj 2010
Geografisk: Hammel
Status: Offline
Beskeder: 221
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pfr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 22:59
Hvad skal du fiske efter, hvor skal du fiske?
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 23:09
Hvis det er til stalling/bækørred, så bør du have en Black Gnat og en sort myre samt nogle brunlige fluer med. 

Redigeret af Steen Kehler - 09 Dec 2011 kl. 23:10
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 23:15
Citat: Pfr

Hvad skal du fiske efter, hvor skal du fiske?

vi skal til noget som hedder tannas, og vi skal fiske efter stalling og ørrede :)
Mvh.
mathias jensen
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 23:16
Citat: Steen Kehler

Hvis det er til stalling/bækørred, så bør du have en Black Gnat og en sort myre samt nogle brunlige fluer med. 


må lige se om jeg kan finde ud af ;)
Mvh.
mathias jensen
Til top
Arne Nørreskov Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ANK

Tilmeldt:: 02 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ANK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 23:48
Her er et link til et par elve lidt syd forhvor i skal være. Der er mønster med fotos af fluger som bruges der. 
Arne
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 10:00
Hej Mathias...
 
Sørg for at få et par af dem her med:
 
 
 
Og husk for Guds skyld Europa 12, stallingerne kan ikke lade den være i fred  LOL...
 
 
Go' tur
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres