Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pink Pussy Chenille

 Besvar Besvar
Forfatter
Emil Søby Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Emil S

Tilmeldt:: 23 Okt 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Emil S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Pink Pussy Chenille
    Sendt: 16 Dec 2011 kl. 07:39
Hey,

Ny bindevideo
Lad mig høre om det er godt eller skidt ;)


- Emil Søby
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 09:09
Hej Emil...
 
Fluen skal være en anelse mere i fokus, da det er noget uskarpt i din video. Slå autozoom fra og fokuser på krogen inden du begynder at binde selve fluen... Lav tre-fire hurtige test / forskellige setups på 3-5sek. og brug det setup, der virker bedst... ellers synes jeg, at det ser godt ud...
 
Glæder mig til den næste bindevideo fra Pink Pussy ProductionTongue
 
Go' Jul


Redigeret af Gråfrede - 16 Dec 2011 kl. 09:11
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 09:14
Emil
Hvad mener du selv? 
Desværre er det alt for uskarpt til min smag, til at jeg ville se filmen færdig, dertil er der rigtig mange andre rigtig gode fluebindingsfilm på Yotube.
- men held og lykke fremover
 
/J
 
Til top
Emil Søby Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Emil S

Tilmeldt:: 23 Okt 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Emil S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 12:14
Så vil jeg prøve og lave en bedre en ;) men tak for svarene især Joachim det kunne jeg bruge ;)

- I lige måde 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres