Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Røgeri søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Røgeri søges
    Sendt: 16 Dec 2011 kl. 17:24
Røgeriet i Viby sj. er stoppet med at ryge fisk, hvilket midt sagt er en katastrofe!
 
Jeg søger derfor et røgeri som tager hele frosne fisk ind og ryger dem for mig, til en fornuftig pris..
 
Nogen som kan hjælpe mig?
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 17:32
der ligger et i skals 
Mvh.
mathias jensen
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 17:32
Her kan du få røget dine fisk:
http://www.fiskemanden.com/?id=17592
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 17:44
Yes min bønner er blevet hørt, tak skal du have Ole..
 
Og så endda til samme pris Clap
Til top
Michael R. Mulbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael R. Mulbjerg Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2002
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 158
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael R. Mulbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 18:11
Hej Nikolaj
 
dine fisk skal være tøet op ved indlevering hos fiskemanden i Køge (nye regler fra i år) - har selv lige fået røget nogle stykker dernede - rigtig godt sted
 
mvh
michael
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 19:05

Ja det var så lidt malurt..

Lidt svært at tø fiskene op under ordenlige forhold, det er jo de store så ryger af sted til røgmanden Smile
 
Men så må de ligge udendørs et par dage, bare et stort problem om sommeren.. 
Til top
Stig Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Solar

Tilmeldt:: 30 Jan 2003
Geografisk: Vest sjælland
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Solar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 19:28
Røgeriet Viby er IKKE stoppet,har lige nhentet en god ørred i mandags.
Mvh Stig
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 19:42
Så har de løget for mig i telefonenWink
 
Kunne forestille mig at de ikke tager mere ind og siger slut efter jul.. Blot et gæt
Til top
Stig Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Solar

Tilmeldt:: 30 Jan 2003
Geografisk: Vest sjælland
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Solar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 19:55
Hej Nikolaj du kan bare køre til Viby,jeg mener at det er mandag-torsdag og lørdag han har åbent.Jeg afleverer altid lørdag ,åbent fra kl 13,da vi for det meste er på jagt 4 km der fra.
Mvh Stig Wink
 
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 20:18
Nu tømmer jeg jo ikke hele fryseren, for at finde ud af, at de ikke kan tage dem!
 
Derfor ringede jeg og spurgte (i går) om de havde tid til at tage mine fisk ind, svaret var nej og at de fremover ikke ryger fisk!!
 
Så tager man sgu ikke ud og afleve en masse fisk, når man har fået det svar!
Til top
Stig Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Solar

Tilmeldt:: 30 Jan 2003
Geografisk: Vest sjælland
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Solar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 20:24
Ok Nikolaj jeg skal ind og fodre ænder på mandag ,så skal jeg for høre mig om det er rigtigt at han ikke ryger fisk mere,du hører fra mig.
Mvh StigThumbs Up
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 20:40
SuperSmile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres