Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stangrør

 Besvar Besvar
Forfatter
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stangrør
    Sendt: 28 Dec 2011 kl. 14:10
Hej alle, glædelig Jul og stram line i det nye år.
 
Jeg påtænker mig at lave et nyt stangrør ( ala... simms heatw double ) hvor jeg kan have 2 monterede 9,1' stænger med hjul, nu vil jeg lige høre om der er nogle der har erfaringer/link til ider og erfaringer (mønstre og mål) Smile
 
/  Jørgen
Til top
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2011 kl. 19:43
Hej Jørgen.
Jeg har faktisk lige afsluttet et "lille" gør det selv projekt, i form af en tagmonteret stangholder til 4 stk. fuldt monterede fluestænger, som jeg selv er meget tilfreds med . Den napper dog stænger op til 10 1/2" men længden bestemmer man jo selv.
Hvis det er noget du kunne tænke dig at se nærmere på, vil jeg gerne maile dig et par billeder.
Mvh. Tony
Til top
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2011 kl. 20:13
Hej igen.
Jeg har nu googlet det simms produkt du nævner, og kan se at jeg har misforstået dig, sorry
Mvh. Tony
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2011 kl. 20:25
Hej Tony
 
Du skal da ikke snyde ham for et billede alligevel:)
du skal da have smidt en lille artikel op med fremgang for den stangholder den rykker:)
 
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2011 kl. 20:32
Yo there! Mr. Almskou
Mange tak for sidst, det var en fornøjelse endelig at få hilst på dig .
Mht. Stangholderen så overvejer jeg godtnok at smide et par billeder her på siden, og tak forde rosende ord.
Mvh. Tony
Til top
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2011 kl. 21:50
Jeg lavede dog for et par år siden et par stang rør. Det var egentlig ret enkelt (det sværeste var symaskinen) og de blev faktisk ret fede! Jeg må dog skylde dig billeder, da de ret hurtigt blev solgt til en Tysker, der var vilde med dem Wink.

Rør: PVC rør (tror det var et gammelt tæpperør).
Indvendig pose: Nervøst Velur Dug.
Top/Bund: Gammel Skumgummimadras.
Udvendig beklædning: Et par aflagte - for små Embarrassed - Cowboy bukser.
Lukning: Velcro.
Og så lige en sjat kontaktlim...

Så er det ellers bare frem med målebånd, saks og symaskine. Det sværeste var at få bukseposen til, kun lige at passe over plastrøret.
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2011 kl. 22:00
Jo tak og i lige måde Mr Hald on fire.
Vi skal snart ud og se på noget vand:)
 
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2011 kl. 11:56
Hej, tak for indput.
Ja det er et rør til transport i bilen, ikke på Smile men Tony det vil da være fint om du smider lidt ind her på siden, så vi kan se den. Christian, ærgelig du ikke har et billede, jeg må nok i gang med selv at konstrurere, når tiden bliver til det. Ellers må jeg jo ud at købe.
 
/ Jørgen
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2011 kl. 12:17
Måake dette var noget:
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres