Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nye waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: nye waders
    Sendt: 30 Dec 2011 kl. 20:24
hej alle sammen og godt nytår

jeg skal ud og have nye waders

og jeg har kigget på scierra cc4 og cc6 er der nogen der har prøvet dem ris og ros tak

tar også gerne mod andre mærker bare ikke simms wardes


mvh henrik
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2011 kl. 20:33
jeg har et par cc6 og har været godt tilfreds med dem... nu er de så blevet piv utætte i det ene ben,så jeg er selv ude efter nogle nye... heller ikke simms til mig.. dog gerne med lynlås... måske vision?? nogen der har erfaringer?
 
mik
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2011 kl. 20:36
Må man spørge, hvorfor ikke Simms?
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2011 kl. 20:40
hej jan 

jeg vil også meget gerne have simms jeg er bare for nærig til og give så mange penge for et par waders

mvh henrik
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2011 kl. 20:43

jeg fik et par cc3 bukse waders af min kære kone i julegave men mine ben er alt for korte
de virker ellers rigtige dejlige

mvh henrik
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2011 kl. 20:47
http://www.lystfiskeren.dk/shop/sale+-+spar+op+til+50/sale+-+fiskegrej+og+luftvåben/?g=382

Her har de lidt på tilbud, tror ikke det kan blive meget billigere i DK.
Til top
Carsten Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lai Avatar

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2011 kl. 20:47
Hej
Jeg har haft et par scierra cc6 i 2 1/2 år og har været glade for dem meeen nu er de blevet utætte i fødderne og sokken kan ikke udskiftes, så bare ærgeligt.
Jeg er meget begejstret for lynlåsen, så de nye skal også være med lynlås.

Carsten Lai
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2011 kl. 21:09
Har lige spenderet 5k på et par simms G4, så har et par cc6 samt cloudveil (5 lags ægte goretex) i overskud, hvis det har interesse. Evt bytte m. Andet.
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2011 kl. 21:20
hvad med patagonia? det skulle være cream dela cream.
 
personligt bliver det det jeg vælger når mit Simms udstyr ikke kan mere..
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2011 kl. 21:40
Citat: Mivs

Har lige spenderet 5k på et par simms G4, så har et par cc6 samt cloudveil (5 lags ægte goretex) i overskud, hvis det har interesse. Evt bytte m. Andet.
 
smid mig en mail på: fluebinderen(@)gmail.com fjern paranteser
 
mik
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2011 kl. 23:40
LeisureTime
Har et par fede vision Gillie til 1250,- det fåes vist ikke
Billiger
Vh tommy
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2011 kl. 00:01
Citat: Tommy:)

LeisureTime
Har et par fede vision Gillie til 1250,- det fåes vist ikke
Billiger
Vh tommy
 
det lyder godt... kan du ikke smide et link...? jeg kunne ikke finde dem..
 
mik
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2011 kl. 08:05
Hej Mikkel
Det magter jeg ikke fra min mobil :). Har lige tjekket de
er der stadig , rabaten kan du først se når du smider dem i kurven
Der er 40% på alt hvis du køber op til 1k
50% hvis du køber for over 1k Og
60% hvis du køber for over 3k

Vh tommy
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2011 kl. 08:09
ahh på den snedige vis.. det må jeg lige kigge nærmere på...
 
mik
Til top
yves hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
yves

Tilmeldt:: 12 Aug 2001
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér yves Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2011 kl. 10:35
Hej,
 Jeg har et par CC6 og er meget glade for dem. Masser af fineser for billig penge...
Men den dag at de kan virkelig ikke mere og er tid til invester i noget nyt.
  Har jeg set mig for nogen Orvis waders de ser meget fornuftig og i US har Orvis et godt ry bare lidt dæmpet...
Hilsen Yves
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2012 kl. 18:25
så fik jeg nye waders og støvler

jeg fik et rigtig godt tilbud på simms freestone waders og freestone støvler

tak for alle svarene

mvh henrik
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2012 kl. 10:29
så... i dag mine cloudveil goretex ankomme :-P
 
mik
Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2012 kl. 13:24
Citat: Bishop

hvad med patagonia? det skulle være cream dela cream.
 
personligt bliver det det jeg vælger når mit Simms udstyr ikke kan mere..
Uha - du kommer til at vente længe med at få dig et par Patagonia. Mine gamel Simms Guide har foreløbigt holdt i over 12 år, skønt flittig brugt.Smile
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2012 kl. 13:27
jeg havde et par guide classic... de holdt ca 1½ år... og da jeg endelig tvangs pensionerede dem, var de blevet byttet 3 (tre) gange!...
Til top
Flemming Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flemming Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flemming Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2012 kl. 16:04
Jeg vil ikke anbefale Vision Radipor modellen med lynlås, købte et par nye i fødselsdagsgave, for et par år siden, de så superfede ud i design, materialer og pasform. De blev byttet 3 gange inde for det første år, det første par var utætte i højre ben ved anskaffelse :-( de andre 2 par døde lynlåsen, trods de blev lynet helt op og skyllet efter hver tur. Når først lynlåsen "hopper" af kan man ikke montere den igen da den er syet og smeltet sammen i bunden. trods reklamation mm. var behandlingstiden gennem forretningen (Salmonfly) og Vision op til 2 måneder Øv. fik i øvrigt en skideballe fra forretningen da jeg selv tog kontakt til Vision i Sverige, for at høre om de havde modtaget et par waders med reklamtion efter 1,5 måneder uden at høre noget.
Det gider jeg ikke at spilde min tid og penge på, så derefter anskaffede jeg mig et par Scierra CC3 til ca. 1500 kr dem har jeg brugt rigtig flittigt i lidt over et år det er de bedste af mine wader til prisen. Har tidligere fisket i åndbare fra LOOP, Simms (freestone) Vision og nu Scierra.
Tight lines!
Flemming Nielsen
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2012 kl. 19:41
nu har jeg så lige bestilt et par cc3 strømpemodel waders fra scierra - chest model.

799 kr... kan de holde et par år er det jo faktisk udemærket...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres