Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gl. Rex pirkestang

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gl. Rex pirkestang
    Sendt: 03 Jan 2012 kl. 20:17
Har i en krog fundet et gammelt pirkesæt, som jeg fasktisk havde glemt jeg fik foræret for mange år siden.
 
Stangen er en massiv glasfiberstang på 3 1/2 fod (102 cm) af mærket Rex. Stangen er monteret et sort 100 mm Boca kastehjul.
 
Er der nogen der ved hvor sådan en  stang stammer fra ? Er Rex et dansk mærke ?
 
Peter
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2012 kl. 21:15
Rex er en Aalborg stang fra pedersen bach sandsynligvis lavet hos marlin i borgergade i aalborg
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2012 kl. 21:21
Takker John.
 
Er farven sort alm på Boca hjulene ? Syntes normalt kun jeg ser dem som blå og som umqalede ?
 
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2012 kl. 21:30
De blanke er de mest almindelige de sorte er ikke helt så almindelige men der er en del af dem
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres